نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۷ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۲۴

سریال Better Call Saul و سریال Fear the Walking Dead برای فصل پنجم تمدید شدند

شبکه AMC از تمدید چند سریال خود از جمله سریال Better Call Saul و سریال Fear the Walking Dead برای یک فصل دیگر خبر داد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، شبکه AMC چند سریال خود را برای یک فصل دیگر تمدید کرده است. در حاشیه تور مطبوعاتی انجمن منتقدان تلویزیون امسال، شبکه AMC اعلام کرد که سریال Better Call Saul (بهتره با ساول تماس بگیری) و سریال Fear the Walking Dead (از مردگان متحرک بترسید) برای فصل پنجم تمدید شده‌اند. همچنین این شبکه از تمدید سریال McMafia (مک مافیا) که یک سریال هیجان‌انگیز سیاسی در مورد مافیای جهانی است، برای فصل دوم خبر داده است. دیوید مدن، رئیس بخش محصولات اورجینال شبکه AMC در مورد تمدید این سه سریال برای یک فصل دیگر گفت:

در محیطی که انتخاب بینندگان تقریبا نامحدود است، موفقیت این سریال‌ها به شکل ویژه‌ای معنادار می‌شود و با شخصیت‌ها و داستان‌هایی که پس از پایان هر فصل، در فصل دیگری باز می‌گردند، بینندگان ما با آن‌ها ارتباط برقرار کرده‌اند. این یک امتیاز برای ادامه همکاری و به اشتراک گذاشتن دیدگاه‌های خلاقانه از افرادی بااستعداد است و ما بسیار هیجان‌زده‌ هستیم تا بخش بعدی زندگی منحصربه‌فرد و پیچیده این شخصیت‌ها را نمایش دهیم.

Fear the Walking Dead

سریال Better Call Saul تنها یک هفته پیش از شروع فصل چهارم آن، برای فصل پنجم تمدید شده است. پخش فصل چهارم نسخه پیش درآمد سریال Breaking Bad (برکینگ بد) از تاریخ ۶ آگوست امسال (۱۵ مرداد) از شبکه AMC آغاز خواهد شد. همچنین پخش نیمه دوم فصل چهارم سریال Fear the Walking Dead که شامل ۸ قسمت باقی مانده از فصل چهارم است، از تاریخ ۱۲ آگوست امسال (۲۱ مرداد) از شبکه AMC آغاز می‌شود. فصل دوم سریال McMafia برخلاف فصل اول که تنها از AMC Premiere منتشر شد، از شبکه AMC، شبکه AMC Premiere و سرویس استریم Sundance Now منتشر خواهد شد.

MCMAFIA

همچنین شبکه AMC به ساخت سریال Dispatches From Elsewhere چراغ سبز نشان داده و سفارش ساخت فصل اول این سریال آنتولوژی با بازی جیسون سیگل، را ارائه داده است. فصل اول این سریال قرار است در سال ۲۰۱۹ از شبکه AMC منتشر شود. پیش از این، شبکه AMC سریال The Terror (ترور)، دیگر سریال موفق این شبکه در سال ۲۰۱۸، را برای فصل دوم تمدید کرده بود.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده