نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۶ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۲۹

برایس دالاس هاوارد به جمع بازیگران فیلم Rocketman پیوست

برایس دالاس هاوارد به جمع بازیگران فیلم Rocketman اضافه شده و قرار است نقش مادر التون جان را در این فیلم بازی کند.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، حضور بازیگر دیگری در فیلم Rocketman (راکت من) تایید و اعلام شده است. طبق خبری که وب‌سایت ورایتی منتشر کرده، شرکت پارامونت پیکچرز تایید کرد که برایس دالاس هاوارد، بازیگر فیلم Jurassic World: Fallen Kingdom (دنیای ژوراسیک: پادشاهی سقوط کرده) و فیلم As You Like It (هر طور شما دوست دارید)، به جمع بازیگران فیلم زندگینامه التون جان اضافه شده است و قرار است نقش مادر التون جان را در این فیلم بازی کند. تارون اگرتون، بازیگر فیلم Kingsman: The Secret Service (کینگزمن: سرویس مخفی)، قرار است نقش التون جان و جیمی بل، بازیگر فیلم Snowpiercer (برف‌شکن)، قرار است نقش بری تاپین، ترانه سرای مشهور انگلیسی، را در فیلم Rocketman بازی کند.

علاوه بر این، ریچارد مدن، بازیگر سریال Game of Thrones (بازی تاج و تخت)، قرار است نقش جان رید، مدیر برنامه‌های سابق التون جان را در فیلم Rocketman بازی کند. دکستر فلچر که پیش از این جانشین برایان سینگر برای کارگردانی فیلم Bohemian Rhapsody (حماسه کولی) شده بود، کارگردانی فیلم Rocketman را بر عهده خواهد داشت. لی هال، نویسنده نامزد دریافت جایزه اسکار برای فیلم Billy Elliot (بیلی الیوت)، وظیفه نوشتن فیلمنامه این فیلم را بر عهده داشته است. 

تمرکز فیلم Rocketman روی زندگی التون جان خواهد بود و این فیلم قرار است اتفاقات زندگی او از ابتدا شروع کارش و زمانی که او در کالج آکادمی سلطنتی موسیقی فعالیتش را آغاز کرد و همچنین آشنایی‌اش با بری تاپین و همکاری با او، را پوشش دهد. همچنین در این فیلم قرار است شاهد تصاویری از اشباع التون جان از زندگی پر زرق و برق گذشته‌اش نیز باشیم تا تماشاگران بیشتر با او ارتباط برقرار کنند. فیلمبرداری و تولید فیلم راکت من از تابستان امسال آغاز خواهد شد.

فیلم Rocketman برای اکران در تاریخ ۱۷ می ۲۰۱۹ (۲۷ اردیبهشت‌ ۱۳۹۸) برنامه‌ریزی شده است.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده