نویسنده: آریا بهپور
// شنبه, ۶ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۵۶

موفقیت خیره‌کننده The Binding of Isaac: Four Souls در کیک استارتر

بازی کارتی The Binding of Isaac: Four Souls توانست به رقم خیلی خوبی در کیک استارتر دست پیدا کند.

مدتی قبل نسخه کارتی بازی The Binding of Isaac با عنوان چهار روح (Four Souls) معرفی شد. ادموند مک میلن، خالق این بازی از طریق سایت کیک استارتر از طرفداران درخواست کرده بود که با جمع‌آوری ۵۰ هزار دلار به ساخت بازی کمک کنند؛ رقمی که برای دوست‌داران پرشمار آن رقم زیادی محسوب نمی‌شد و پول به‌دست آمده برای بازی تنها در عرض ۷۵ دقیقه از این میزان هم بالاتر رفت.

اکنون با به پایان رسیدن زمان مورد نظر در کیک استارتر، رقمی برای بازی جمع‌آوری شده که اگر مبلغ درخواستی سازندگان آن را در نظر بگیریم، ‌می‌تواند جزو رکوردهای این سایت محسوب شود: ۲ میلیون و ۶۵۰ هزار و ۸۷۵ دلار در عرض یک ماه توسط ۳۸ هزار و ۳۳۵ نفر.

آخرین اثر مک میلن به عنوان یک بازی کارتی بازیکن‌ها را درگیر ماجراهای جالبی می‌کند و هیولاهای معروف The Binding of Isaac را به سراغ آن‌ها می‌فرستد. بعد از شکست دادن هر هیولا، سکه‌های او توسط بازیکن جمع‌آوری می‌شود و این سکه‌ها در بالاتر بردن سطح بازیکن و به‌دست آوردن امکانات بیشتر برای رویارویی با غول‌های اصلی بازی به کار می‌روند؛ غول‌هایی که با از بین بردن آن‌ها می‌توانید به روح‌های مورد نیاز برای پیروزی در بازی دست پیدا کنید. همچنین هر بازیکن توانایی‌های مخصوص خود را دارد و می‌تواند به کمک آن‌ها مشکلاتی برای سایر بازیکن‌ها ایجاد کند؛ از طلسم‌های مختلف تا قرار دادن هیولاهای قدرتمند در مقابل آن‌ها. در نهایت هم بازیکنی که هر چهار روح را به‌دست آورد، پیروز بازی خواهد بود.

بازی کارتی The Binding of Isaac: Four Souls در ماه نوامبر (آبان-آذر) عرضه خواهد شد، ولی اگر اهل بازی‌های کارتی نیستید و هنوز The Binding of Isaac: Afterbirth را تجربه نکرده‌اید، می‌توانید روی پلتفرم‌های مختلفی از پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و سوییچ تا سیستم عامل‌های ویندوز، مک و لینوکس به سراغ آن بروید.

 


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده