نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۶ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۱۵

اولین تصویر فیلم Pale Blue Dot ناتالی پورتمن را نشان می‌دهد

اولین تصویر رسمی فیلم Pale Blue Dot منتشر شده است که در این تصویر شاهد حضور متفاوت ناتالی پورتمن هستیم.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تصویر رسمی فیلم Pale Blue Dot (نقطه آبی کمرنگ) منتشر شده است. فیلمبرداری و تولید این فیلم همچنان ادامه دارد و نوآ هاولی، سازنده سریال‌های تحسین شده‌ای چون سریال Legion (لژیون) و سریال Fargo (فارگو)، روی صندلی کارگردانی این فیلم نشسته است. حال فاکس سرچلایت که زیر مجموعه شرکت فاکس قرن بیستم برای حمایت از فیلم‌های مستقل است، اولین تصویر رسمی فیلم Pale Blue Dot را منتشر کرده است که در این تصویر شاهد حضور ناتالی پورتمن، بازیگر برنده جایزه اسکار برای فیلم Black Swan (قوی سیاه)، در لباس سازمان ناسا هستیم. شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

Pale Blue Dot

فیلم Pale Blue Dot براساس یک داستان واقعی ساخته می‌شود که این فیلم داستان کاپیتان لیسا نواک با بازی ناتالی پورتمن را روایت می‌کند که در سال ۲۰۰۷ حدود ۱۴۰۰ کیلومتر از هیوستون به اورلاندو را با یک چاقو و اسلحه برای به‌دست آوردن دوباره عشق سابق خود که ویلیام اوفلین نام داشت، طی کرد و پس از تهدید به گروگان‌گیری و قتل رقیب عشقی خود، دستگیر و سپس توسط ناسا اخراج شد. این داستان، یکی از بزرگ‌ترین جنجال‌های سازمان ناسا در مورد سلامت روحی و روانی فضانوردان خود در طی یک دهه گذشته بوده است. فیلم Pale Blue Dot اولین فیلمی است که هاولی کاگردانی آن را بر عهده دارد. فیلمبرداری و تولید این فیلم از ماه گذشته آغاز شده و تا ماه سپتامبر امسال (شهریور یا مهر) ادامه خواهد داشت.

علاوه بر پورتمن، دن استیونز، زازی بیتز، جان هم و الن برستین، دیگر بازیگرانی هستند که در فیلم Pale Blue Dot حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت. فیلم Vox Lux، فیلم بعدی ناتالی پورتمن است که این فیلم موزیکال قرار است در جشنواره فیلم ونیز امسال نیز نمایش داده شود. فیلم Pale Blue Dot قرار است در تاریخ نامشخصی در سال ۲۰۱۹ به روی پرده‌های سینما برود.


منبع Indiewire
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده