// شنبه, ۶ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۲۵

بازی موبایل GRID Autosport بیش از 100 هزار نسخه فروش داشته است

استودیو Feral Interacitve اعلام کرد که فروش بازی GRID Autosport روی پلتفرم آیفون تا به امروز از مرز ۱۰۰ هزار نسخه عبور کرده است.

در جدیدترین اخبار بازی موبایل، استودیو فرال اینتراکتیو (Feral Interacitve) اعلام کرد که بازی موبایل GRID Autosport پس از عرضه‌اش در نوامبر سال گذشته تا به امروز بیش از ۱۰۰ هزار نسخه فروش داشته است. این محصول با قیمت ۹.۹۹ دلار هم‌اکنون برای آیفون در دسترس است که در واقع پورت بازی مسابقه‌ای استودیو کدمسترز (Codemasters) است که در سال ۲۰۱۴ منتشر شده است.

بازی مذکور با توجه به قیمت بالای ۱۰ دلاری خود شامل سیستم «خرید‌های درون برنامه‌ای» نمی‌شود که البته این موضوع با توجه به کیفیت بالای این بازی مسابقه‌ای روی دستگاه‌های موبایل قابل قبول است. البته جالب است بدانید که این بازی برای اندروید پورت نشده است و فروش ۱۰۰ هزار نسخه‌ای آن تنها به لطف نسخه آیفون بوده است؛ در حالی که اندروید حجم بیشتری از گیمر‌ها را روی دستگاه‌های همراه در بر می‌گیرد.

بازیکنان در GRID به عنوان یک راننده در بخش کریر (Career) به تجربه یک بازی شبیه ساز رانندگی می‌پردازند. پنج استایل مختلف نظیر تور، استقامت، چرخ‌باز، تیونر و خیابان در دسترس رانندگان قرار می‌گیرد که هر یک شامل اتومبیل‌هایی با کلاس‌های مختلف و مسیرهای متنوع می‌شود. بیش از ۱۰۰ اتومبیل در این بازی گنجانده شده است که بازیکنان می‌توانند با ملحق شدن به حالت‌های مختلف بازی به کسب پول بپردازند و به این شکل ترمز، سیستم هندلینگ و دیگر موارد اتومبیل خود را ارتقا دهند.

گرافیک خیره‌کننده و مکانیزم هدایت فوق‌العاده GRID Aoutosport آن را به یکی از بهترین بازی‌های ریسینگ روی دستگاه‌های موبایل تبدیل کرده است. استودیو فرال اینتراکتیور توانسته است با بهینه‌سازی گرافیک عالی و متعادل، نرخ فریم ثابتی را برای بازیکنان به ارمغان آورد که البته به گفته آنها برای تجربه بهتر بازیکنان باید آیفون 7 یا بیشتر را در اختیار داشته باشند. برای اطلاع بیشتر از این بازی می‌توانید در مطلب معرفی آن به ویژگی‌هایش نگاهی بیندازید.

برای آشنایی بیشتر با این بازی در ادامه می‌توانید تریلر آن را تماشا کنید و در صورت تمایل در انتهای مطلب از طریق لینک تعبیه شده به فروشگاه اپ‌استور مراجعه کنید و این بازی را خریداری و دانلود کنید.

دانلود ویدیو از آپارات

دانلود بازی GRID Aoutosport


منبع toucharcade
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده