نویسنده: رضا علمی
// سه شنبه, ۲۶ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۴۵

ساخت پیش درآمد سریال Mr. Robot تایید شد

طبق گزارشی جدید، ساخت پیش درآمد سریال Mr. Robot (مستر روبات) شبکه USA تأیید شده است و سم اسماعیل در حال نگارش داستان جدید است.

سریال Mr. Robot (مستر روبات)، یکی از سریال‌های درام و از پرچمداران شبکه USA محسوب می‌شود و حال این سریال که برگرفته از کمیک است، گسترده‌تر نیز خواهد شد. سم اسماعیل، خالق سریال Mr. Robot، با همکاری جف مک‌کیبن و استودیو بلک ماسک (Black Mask) که پخش‌‌کننده و توزیع‌کنندهٔ این سریال است، ایده‌های جدیدی برای مستر روبات دارد و این دو می‌خواهند با ساخت پیش‌درآمدی، داستان جامعهٔ به تصویر کشیده‌شده را بیشتر برای بینندگان باز کنند. این پروژه برای پخش در فصل پاییز سال جاری میلادی در نظر گرفته شده است.

سم اسماعیل پس از ساخت این مجموعه و کارگردانی و نویسندگی برخی قسمت‌ها، در حال حاضر کنترل بیشتری روی مراحل تولید و ساخت هر فصل از سریال محبوب Mr. Robot دارد. سم اسماعیل تمامی قسمت‌های فصل دوم و سوم سریال Mr. Robot را شخصاً کارگردانی کرد. آخرین قسمت سریال Mr. Robot ماه اکتبر سال ۲۰۱۷ میلادی روی آنتن شبکه USA رفت و در ماه دسامبر سال گذشته میلادی بود که این سریال درام و هیجانی برای فصل چهارم تمدید شد. سم اسماعیل، خالق و سازنده این سریال چندی پیش گفت این سریال بعید است در بیش از ۵ فصل ساخته و پخش شود و احتمالاً در پایان فصل پنجم، داستان سریال به پایان خواهد رسید. رامی ملک به جهت نقش‌آفرینی در سریال Mr. Robot، برندهٔ جایزهٔ اِمی بهترین بازیگر اصلی بخش سریال‌های درام شد.

شبکه USA تاکنون اطلاعات چندانی از پخش فصل چهارم منتشر نکرده است و در این صورت به نظر می‌رسد که پیش‌درآمد این مجموعه زودتر روی آنتن خواهد رفت. برای کسب اطلاعات بیشتر باید منتظر برگزاری نمایشگاه Comic Con شهر سن دیگو بمانیم.

این پاراگراف بخش‌هایی از سریال Mr. Robot تا پایان فصل سوم را لو می‌دهد

.

.

سریال Mr. Robot روایت‌گر زندگی الیوت الدرسون، مهندس امنیت رایانه‌ای و مبتلا به اختلال اضطراب اجتماعی و افسردگی است که توسط فردی با نام مستعار Mr. Robot برای عضویت در گروهی به نام fsociety که متشکل از چندین هکتیویست است، برگزیده می‌شود. به دنبال حوادث هک شرکت چند ملیتی ایول کورپ در پایان فصل اول، در فصل دوم به بررسی پیامدهای این حمله و همچنین کنترل توهم الیوت پرداخته می‌شود. فصل سوم سریال Mr. Robot روی مبارزه الیوت با رز سفید تمرکز دارد که هرکدام تلاش می‌کند تا دیگری را کنترل کند. با وجود اینکه الیوت و مستر ربات تصور می‌کردند که گروه دارک آرمی در حال کمک به آن‌ها برای نابودی ایول کورپ است، اما در ادامه متوجه شدند که آن‌ها در اصل در حال کار کردن برای دارک آرمی و رز سفید بوده‌اند.

 

پایان خطر اسپول

 

رامی ملک، کریستین اسلیتر، بابی کاناوله، پورتیا دوبلدی، مارتین والستروم، کارلی چایکین، گریس گامر، بی‌دی ونگ، مایکل کریستوفر و استفانی کورنلیوسن از جمله بازیگرانی هستند که در فصل سوم سریال Mr. Robot حضور داشتند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. همچنین کریستین اسلیتر، بازیگر نقش مستر ربات در این سریال، در بخش بهترین بازیگر نقش مکمل مرد، نامزد دریافت جایزه گلدن گلوب 2018 شده است.

 


منبع Indiewire
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده