نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۲۶ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۳۴

اسب سواری جان ویک در تصاویر جدید فیلم John Wick: Parabellum

به‌تازگی تصاویر و ویدیویی از پشت صحنه فیلمبرداری و تولید فیلم John Wick 3: Parabellum منتشر شده که جان ویک را سوار بر اسب نشان می‌دهد.

از ماه اردیبهشت امسال، فیلمبرداری و تولید فیلم John Wick: Chapter 3 (جان ویک: قسمت ۳) رسما در شهر نیویورک آغاز شد و همچنان نیز ادامه دارد. به‌تازگی کیانو ریوز، بازیگر نقش جان ویک، در یک مصاحبه اعلام کرد که قسمت سوم فیلم John Wick (جان ویک) در واقع قرار است با نام John Wick: Parabellum (جان ویک: پارابلوم) تولید شود و به روی پرده‌های سینما برود. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، ویدیو و تصاویر جدیدی از پشت صحنه فیلمبرداری و تولید این فیلم منتشر شده است که در آن شاهد حضور جان ویک روی یک اسب هستیم. این تصاویر توسط وب‌سایت Backgrid از پشت صحنه فیلمبرداری فیلم John Wick: Parabellum در نیویورک گرفته و منتشر شده است که در آن جان ویک سوار بر اسب در حال فرار یا تعقیب یک نفر است. در این صحنه یک موتور سوار نیز حضور دارد که هویت آن فعلا مشخص نیست. شما در ادامه می‌توانید این تصاویر و ویدیو را مشاهده کنید:

دانلود از آپارات

John Wick: Parabellum BTS Photo

کیانو ریوز در نقش جان ویک، لارنس فیشبرن در نقش پادشاه باوری، لنس ردیک در نقش کارون، ایان مک‌شین در نقش وینستون، هلی بری در نقش سوفیا، آسیا کیت دیلون در نقش قاضی، مارک داکاسیوس در نقش زیرو، جیسون منتزوکس در نقش مرد تیک تاک و آنجلیکا هیوستون در نقش کارگردان، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم John Wick: Parabellum حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت. همچنین گفته می‌شود هیرویوکی سانادا قرار است نقش شرور و منفی اصلی این فیلم را بازی کند. چاد استاهلسکی برای کارگردانی و دریک کولستاد برای نوشتن فیلمنامه قسمت سوم فیلم John Wick که پیش از این در دو قسمت قبلی فیلم جان ویک همکاری کرده بودند، بازگشته‌اند.

فیلم John Wick: Parabellum قرار است در تاریخ ۱۷ می ۲۰۱۹ (۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۸) به روی پرده‌های سینما برود.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده