نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۲۳ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۰۲

مذاکره بازیگر سریال The Walking Dead برای پیوستن به جمع بازیگران فیلم Godzilla vs Kong

دانای گوریرا مذاکرات برای پیوستن به جمع بازیگران فیلم Godzilla vs Kong و فیلم Star Trek 4 را آغاز کرده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، دانای گوریرا ممکن است در دو مجموعه بزرگ دیگر هالیوود به ایفای نقش بپردازد. طبق خبری که وب‌سایت ددلاین منتشر کرده، دانای گوریرا، بازیگر نقش میشون در سریال The Walking Dead (مردگان متحرک) و بازیگر نقش اوکویه در فیلم Black Panther (بلک پنتر) و فیلم Avengers: Infinity War (اونجرز: جنگ بی نهایت)، مذاکرات اولیه با شرکت برادران وارنر برای پیوستن به جمع بازیگران فیلم Godzilla vs Kong (گودزیلا علیه کونگ) را آغاز کرده است. این فیلم قرار است چهارمین فیلم دنیای سینمایی MonsterVerse باشد که مراحل پیش از تولید خود را سپری می‌کند و انتظار می‌رود مراحل فیلمبرداری و تولید این فیلم از تابستان امسال آغاز شود.

جزئیات بیشتری از نقش احتمالی گوریرا در فیلم Godzilla vs Kong منتشر نشده است، اما گفته می‌شود او احتمالا یک نقش کلیدی را در این فیلم بازی خواهد کرد. تاکنون حضور ملی بابی براون، کایل چندلر، جانگ زئی، جولیان دنیسون و فرانسیس مک‌دورمند، در فیلم Godzilla vs Kong تایید و اعلام شده است. کارگردانی فیلم Godzilla vs Kong بر عهده آدام وینگارد، کارگردان فیلم‌هایی چون فیلم The Guest (مهمان)، فیلم Blair Witch (جادوگر بلر) و فیلم Death Note (دفترچه مرگ)، خواهد بود و تری روسیو، پاتریک مک‌کی، جان دی. پین، تی. سی. نولین، جی. مایکل استرکزینسکی، کت واسکو، لیندزی بیر و مکس بورنستاین، کار نوشتن فیلمنامه این فیلم را بر عهده خواهند داشت.

Danai Gurira

علاوه بر این، ددلاین اضافه کرد که دانای گوریرا برای بازی در یک نقش اصلی و بسیار مهم در فیلم Star Trek 4 (پیشتازان فضا ۴) نیز مذاکراتش با شرکت پارامونت پیکچرز را آغاز کرده است. کارگردانی این فیلم قرار است بر عهده اس‌جی کلارکسون کارگردان سریال The Defenders (دیفندرز)، باشد. کریس پاین، کریس همسورث، زکری کینتو و جان چو، از جمله بازیگرانی هستند که قرار است در قسمت چهارم فیلم Star Trek (پیشتازان فضا) به ایفای نقش بپردازند. مدتی پیش پارامونت پیکچرز از در دست ساخت بودن دو دنباله جدید برای فیلم Star Trek خبر داد. یکی از این دو پروژه، فیلم Star Trek 4 است که قرار است دنباله سری فعلی این مجموعه باشد و فیلم دوم، براساس ایده کوئنتین تارانتینو، کارگردان فیلم Pulp Fiction (پالپ فیکشن)، در دست ساخت است که ارتباطی به مجموعه اصلی ندارد.

فیلم Godzilla vs Kong قرار است در تاریخ ۲۲ می ۲۰۲۰ (۲ خرداد ۱۳۹۹) اکران شود، اما هنوز تاریخی برای اکران فیلم Star Trek 4 اعلام نشده است.


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده