// جمعه, ۲۲ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۲۹

تریلر فصل پنجم بازی Fortnite

استودیو اپیک گیمز، با انتشار یک تریلر فصل پنجم بازی Fortnite را در دسترس قرار داد.

فصل پنجم بازی Fortnite از روز پنجشنبه ۲۱ تیر ماه (۱۲ جولای) در دسترس کاربران این بازی قرار گرفت و استودیو اپیک گیمز (Epic Games)، سازنده و ناشر بازی Fortnite، ویدیو فصل پنحم را هم منتشر کرده است.

در جریان فصل پنجم بازی فورتنایت کاربران انتظار داشتند تا موارد جدیدی به نقشه بازی اضافه شود تا کاربران بتوانند تجربه متفاوتی داشته باشند. قبل از شروع فصل پنجم، یک رویداد برای بازی Fortnite در دسترس قرار داده شد که در جریان آن شاهد یک چاله آسمانی بودیم که می‌تواند آیتم‌های مختلف دنیای بازی را غیب کند و رفته رفته بزرگ و بزرگ‌تر می‌شد. حال این اتفاق بخشی از بازی اصلی در فصل پنجم است و همچنین در کنار شخصیت‌های جدید، شاهد اضافه شدن وسایل نقلیه نظیر ماشین گلف به بازی فورتنایت هستیم.

از دیگر ویژگی‌های تریلر بازی Fortnite که مربوط به فصل پنحم است، می‌توان به اضافه شدن محیط‌های جدید به نقشه بازی اشاره کرد که کاربران Fortnite بیش از هر مورد دیگری منتظرش بودند. از این پس کاربران می‌توانند نبرد در یک محیط صحرایی را تجربه کنند. در ادامه می‌توانید ویدیو سینمایی و جذاب فصل پنجم بازی Fortnite را در زومجی مشاهده کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

دانلود از آپارات


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده