نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۲۲ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۲۹

اولین تریلر بین المللی انیمیشن The Grinch منتشر شد

شرکت یونیورسال پیکچرز اولین تریلر بین المللی انیمیشن The Grinch با صداپیشگی بندیکت کامبربچ را منتشر کرده است که تصاویر جدیدی را نشان می‌دهد.

اسفند ماه سال گذشته بود که شرکت یونیورسال پیکچرز اولین تریلر رسمی انیمیشن The Grinch (گرینچ) را منتشر کرد. دومین تریلر رسمی این انیمیشن مورد انتظار که نهمین انیمیشن شرکت انیمیشن‌سازی ایلومینیشن اینترتینمنت است و بندیکت کامبربچ صداپیشگی شخصیت گرینچ را در آن بر عهده دارد، ماه گذشته منتشر شد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تریلر بین المللی انیمیشن The Grinch منتشر شده است. با اینکه بخش زیادی از این تریلر را در دومین تریلر رسمی این انیمیشن مشاهده کرده بودیم، اما اولین تریلر بین المللی انیمیشن The Grinch حاوی تصاویر جدید بسیاری از این انیمیشن مورد انتظار است و بیشتر با دنیای آن و اتفاقاتی که قرار است در آن مشاهده کنیم، آشنا می‌شویم. با نزدیک شدن به کریسمس،‌ گرینچ تصمیم دارد تا با یک نقشه خود را جای بابانوئل قرار دهد و کریسمس را بدزدد، اما در این راه با مشکلات زیادی مواجه می‌شود. شما در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

با این حال، تنها حضور کامبرچ برای صداپیشگی شخصیت گرینچ در انیمیشن The Grinch تایید شده و یونیورسال تاکنون حضور هیچ بازیگر دیگری برای صداپیشگی شخصیت‌های دیگر این انیمیشن را تایید و اعلام نکرده است. انیمیشن The Grinch براساس رمان چگونه گرینچ کریسمس را دزدید (How the Grinch Stole Christmas) اثر دکتر سوس (Dr. Seuss) تولید و ساخته شده است. پیتر کندل لند و یارو چنی کارگردانی انیمیشن The Grinch را بر عهده دارند و مایکل لزیر نیز کار نوشتن فیلمنامه این انیمیشن را بر عهده داشته است.

انیمیشن The Grinch برای اکران در تاریخ ۸ نوامبر ۲۰۱۸ (۱۷ آبان ۱۳۹۷) برنامه‌ریزی شده است. 


منبع Comicbook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده