نویسنده: علی نوروزی
// شنبه, ۱۹ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۳۳

تریلر گیم پلی بازی Total War: Three Kingdoms نبرد سائو سائو و لو بو را نشان می‌دهد

کمپانی سگا اولین تریلر گیم پلی بازی Total War: Three Kingdoms را منتشر کرد که جدال بین سائو سائو و لو بو را به نمایش در می‌آورد.

در تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که کمپانی سگا و استودیو کریتیو اسمبلی تریلر جدیدی را از بازی Total War: Three Kingdoms منتشر کردند که گیم‌پلی این بازی استراتژی را به نمایش در می‌آورد. در این تریلر شاهد پیکار ژنرال افسانه‌ای «سائو سائو» با جنگجوی بی‌نظیر، «لو بو» به منظور تسخیر قلعه هستیم.

تریلر جدید بازی به این موضوع قابل توجه اشاره می‌کند که انواع مختلفی از ژنرال‌ها در بازی Total War: Three Kingdoms حضور خواهند داشت که هر یک توانایی به خدمت گرفتن گونه‌های متفاوتی از قشون را دارند. همچنین رابط کاربری بازی تغییرات زیادی داشته است و با قرار گرفتن کارت‌های مربوط به واحدها در گوشه صفحه (به جای پر کردن پایین صفحه) فضای کمتری از صفحه اشغال شده است.

از دیگر المان‌های جدید و جالبی که به بازی Total War: Three Kingdoms راه یافته است می‌توان به جنگ‌های تن‌به‌تن یا دوئل‌ها اشاره کرد که ژنرال‌ها را در یک مبارزه تک‌به‌تک مقابل هم قرار می‌دهد و این مبارزه تا زمانی ادامه می‌یابد که یکی از آن‌ها شکست بخورد یا عقب‌نشینی کند.

در بازی Total War: Three Kingdoms فرماندهان مختلفی را در میدان نبرد شاهد خواهیم بود که قطعا تکامل یافته‌تر از مجموعه Total War: Warhammer به نظر می‌آیند. هفته گذشته کمپانی Sega با انتشار تریلر جدیدی از بازی Total War: Three Kingdoms اعلام کرد که این بازی تا بهار ۲۰۱۹ به تاخیر افتاده است. تا به حال اطلاعات زیادی از این بازی منتشر نشده است و تنها استودیو Creative Assembly در زمان معرفی بازی راجع به داستان آن گفت: 

چین در هرج و مرج به سر می‌برد و سلسله‌ی بزرگ هان در مقابل امپراطور جوان به زانو درآمده است، اما این امپراطور تنها یک عروسک خیمه شب بازی برای یک حاکم ستمگر به نام دونگ ژو به حساب می‌آید. او حکومتی ستمگر و ظالم برای تصاحب امپراطوری به راه انداخته است که افزایش روز افزون قدرتش، زمینه را برای سقوط امپراطوری فراهم می‌کند. اما هنوز امید در دل برخی باقی مانده است. 

بازی Total War: Three Kingdoms به صورت انحصاری برای کامپیوتر منتشر خواهد شد. شما می‌توانید تریلر گیم‌پلی جدید بازی را در ادامه مشاهده کنید و نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.

دانلود از وب‌سایت آپارات


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده