// شنبه, ۱۹ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۲۸

کلیف بلزینسکی از علاقه‌اش به معرفی Gears of War 5 می‌گوید

کلیف بلیزینسکی در جدیدترین توییت خود، امیدوار به معرفی بازی Gears of War 5 در کنفرانس E3 2018 مایکروسافت است.

قطعا تمامی هواداران ایکس باکس وان، منتظر کنفرانس خبری مایکروسافت در نمایشگاه E3 2018 هستند تا ببینند تیم ایکس باکس چه مواردی را برای آن‌ها در نظر گرفته‌اند. با این‌حال کلیف بلزینسکی، خالق بازی Gears of War، در توییت جدید خود در مورد نسخه بعدی Gears of War سخن گفت. با توجه به اخبار بازی منتشر شده، کلیف بلزینسکی در توییت خود نوشته است:

امیدوارم Gears 5 رو تو E3 2018 ببینم

تا به‌امروز شایعات زیادی حول نسخه بعدی مجموعه Gears of War منتشر شده است و اخیرا اعلام شده که به‌احتمال زیاد این بازی در کنفرانس خبری مایکروسافت رونمایی می‌شود. با تمام این تفاسیر صبر کردن تنها کاری است که در حال حاضر می‌توان انجام داد. مایکروسافت برای اینکه بتواند دل هواداران خود را به‌دست آورد، باید در کنفرانس خبری خود بازی‌های متنوع و بازی‌های انحصاری بیشتری را نشان دهد.

درانتها نظر شما کاربران زومجی در مورد کنفرانس خبری مایکروسافت چیست؟ چه مواردی را برای نمایش در این کنفرانس پیش بینی می‌کنید؟ آخرین نسخه از مجموعه Gears of War، بازی Gears of War 4 بود که توانست از زومجی نمره ۹ را دریافت کند. زومجی در توضیحات بررسی خود از این بازی نوشت:

Gears of War 4 دیگر همانند گذشته یک بازی انقلابی نیست و آن تاثیری که سه‌گانه قبل در صنعت گیم گذاشت را تکرار نمی‌کند. اما Gears of War 4 یک بازی فوق‌العاده است که طعم و مزه گذشته خود را حفظ کرده و حتی با عوض شدن سرآشپز جدید آن که The Coalition نام دارد، اوضاع گیم‌پلی و گان‌پلی حتی بهتر از قبل شده است. به عنوان اولین بازی استودیو کوالیشن، Gears of War 4 عالی عمل کرد و از بسیاری جهات، یکی از برترین بازی‌های نسل هشتمی مایکروسافت به شمار می‌رود.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده