// پنجشنبه, ۱۷ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۵۹

جزئیات آپدیت فصل 2 بازی Star Wars Battlefront 2 منتشر شد

کمپانی EA با انتشار ویدیو و اطلاعاتی، از جزئيات آپدیت جدید بازی Star Wars Battlefront 2 که در واقع محتویات فصل 2 آن به شمار می‌رود، رونمایی کرد.

در جدیدترین اخبار بازی، کمپانی الکترونیک آرتز (Electronic Arts) و استودیو لوکاس فیلم (Lucasfilm) اعلام کردند که هان سولو جوان (Young Han Solo) در تاریخ ۱۲ ژوئن (۲۲ خردادماه) به بازی Star Wars Battlefront 2 راه پیدا می‌کند.

آلدن ارنرایک (Alden Ehrenreich) که نقش هان را در فیلم Solo: A Star Wars Story ایفا می‌کند، برای دو پوسته شخصیت انتخاب شده است که به همراه محتویات جدید که بیشتر از فیلم جدید این سری الهام گرفته شده است، به بازی اضافه می‌شود. این محتویات شامل نقشه جدید طراحی‌شده بر پایه سیاره Kessel، بازگشت حالت Extraction، میلنیوم فالکون Lando و آیتم‌های ظاهری می‌شود.

نقشه جدید در Kessel جریان دارد و بازیکنان را در دل معدن‌های آن رها می‌کند. گفتنی است که این نقشه در ۵ حالت بازی در دسترس است؛ بخش‌های آرکید، بلست، هیرو شودان، هایروز در مقابل ویلن‌ها و اکسترکشن. گفتنی است که Extraction که از طریق بسته الحاقی Outer Rim در بازی Star Wars Battlefront حضور داشت به نسخه جدید نیز راه پیدا می‌کند و در دو نقشه Kessel و قصر جابا قابل بازی خواهد بود.

Star Wars Battlefront 2

در آن سو Millennium Falcon لاندو نیز برای اولین بار در بازی Battlefront II در اختیار خلبان‌ها قرار می‌گیرد. این فضاپیما شامل دو سلاح لیزری با قابلیت شلیک متناوب و سه ویژگی‌ منحصر‌به‌فرد است که به بازیکنان اجازه می‌دهد سرعت شلیک سلاح‌ها را بالا ببرند. قابلیت نشان دادن دشمن‌ها و شلیک دو سلاح اصلی به طور همزمان از دیگر ویژگی‌های این جنگنده به شمار می‌رود.

پنج جلوه جدید از فیلم Solo: A Star Wars Story نیز در تاریخ ۲۲ خرداد به بازی اضافه می‌شود. دو ظاهر جدید برای هان سولو با نام‌های Corellia Escape و ‌‌Backett’s Crew در نظر گرفته شده است و در آن سو آیتم‌های Sportsman و لباس Raconteur نیز برای لاندو طراحی شده است. اسکین جدیدی با نام Epic Vandor Heist نیز در همان روز برای Chewbacca منتشر می‌شود. گفتنی است که میلنیوم فالکون لاندو و آیتم‌های یاد شده با Crystal و Credit قابل دسترسی و خریداری است.

در کنار محتویات جدید، آپدیت ماه ژوئن Han Solo Season نیز برای بهبود بخشیدن به حالت Jetpack Cargo، منو بازی و رفع برخی از باگ‌ها منتشر می‌شود. فصل هان سولو بازی Battlefront II از تاریخ ۱۶ مه (۲۶ اردیبهشت) آغاز شد و شاهد نقشه پالاس جابا و حالت نمایشی Hero بودیم. در ادامه می‌توانید ویدیو محتویات جدید بازی بتل‌فرانت 2 را تماشا و دانلود کنید.

دانلود ویدیو از آپارات

بازی Battlefront II در زومجی نمره ۶.۵ را به خود اختصاص داد. برای اطلاع بیشتر می‌توانید نقد و بررسی آن را مطالعه کنید که خلاصه‌ای از آن به این صورت است:

Star Wars Battlefront II، شاید در نبردهای هوایی جذاب باشد، در قسمت مولتی‌پلیر تجربه‌های نسبتا قابل قبولی را تقدیم‌تان کند و اگر طرفدار مجموعه‌ی Star Wars باشید، به سبب امکان شمشیر زدن با لوک اسکای واکر، رِی و یودا در آن، خواه یا ناخواه برای‌تان لذتی انکارناپذیر داشته باشد، اما هرگز بازی خوبی نیست. بخش داستانی بازی، توهین تمام‌قد EA به بازیکنان داستان‌دوست است و ساخته‌ی جدید DICE در فیزیک، انیمیشن، و طراحی مراحل آفلاین، ضعف‌هایی انکارناپذیر را یدک می‌کشد. ساخته‌ای که اگر دیوانه‌ی مجموعه‌ی «جنگ ستارگان» نباشید، خرید آن تنها حکم دور ریختن شصت دلار پول ارزشمند را دارد! 


منبع ign
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده