نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۱۶ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۲۸

فیلم مستقل جدید شخصیت جوکر با بازی جرد لتو در دست ساخت است

شرکت برادران وارنر در حال ساخت فیلم مستقل دیگری براساس شخصیت جوکر این‌بار با بازی جرد لتو است.

فیلم Suicide Squad (جوخه انتحار) در سال ۲۰۱۶ به‌روی پرده‌های سینما رفت و با اینکه عملکرد بسیار خوبی در گیشه داشت و حتی توانست یک جایزه اسکار نیز دریافت کند، اما نتوانست نظر منتقدان و طرفداران دنیای دی سی را جلب کند. همچنین واکنش‌ها نسبت به شخصیت جوکر با بازی جرد لتو، بسیار متوسط بود و بسیاری را ناامید کرد. سال گذشته، برادران وارنر و دی‌سی کامیکس از ساخت فیلم مستقل شخصیت جوکر (Joker) خبر دادند. این فیلم قرار است به ریشه‌های شخصیت جوکر بپردازد و کارگردانی آن بر عهده تاد فیلیپس، کارگردان فیلم The Hangover خواهد بود. با این حال، قرار نیست لتو نقش جوکر را در این فیلم بازی کند و بازیگر دیگری قرار است نقش این شخصیت را در این فیلم بر عهده بگیرد که در حال حاضر شانس واکین فینیکس برای این نقش بسیار بیشتر از بقیه است.

Suicide Squad

پیش از این جرد لتو در مصاحبه‌ای گفته بود که صحنه‌های بسیاری از او در فیلم Suicide Squad حذف شده‌اند و گفته می‌شود که فیلم قرار بود پایانی متفاوت‌تر داشته باشد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، فیلم مستقل دیگری براساس شخصیت جوکر در دست ساخت است. طبق خبری که وب‌سایت ورایتی منتشر کرده، نسخه دیگر فیلم Joker اینبار قرار است با بازی جرد لتو ساخته شود و در حال حاضر این فیلم مراحل اولیه تولید را سپری می‌کند و برادران وارنر به دنبال استخدام نویسنده و کارگردان برای این پروژه است. فیلم جدید شخصیت جوکر احتمالا با فیلم Suicide Squad 2 (جوخه انتحار ۲)، فیلم جوکر و هارلی کوئین (Joker/Harley Quinn) و فیلم Harley Quinn (هارلی کوئین) ارتباط داستانی خواهد داشت و احتمالا این فیلم‌ها پیش زمینه داستانی این فیلم خواهند بود.

فیلم Joker با بازی جرد لتو، قرار نیست ارتباطی با فیلم مستقل دیگر این شخصیت که احتمالا واکین فینیکس نقش آن را بازی خواهد کرد، ارتباط داشته باشد و نسخه لتو این فیلم برخلاف فیلم منشا شخصیت جوکر که خارج از دنیای سینمایی دی‌سی جریان دارد، قرار است در دنیای سینمایی دی سی جریان داشته باشد. با این حال، اطلاعات بیشتری از جمله زمان اکران و خلاصه داستان فیلم در دسترس نیست و انتظار می‌رود طی ماه‌های آینده اطلاعات بیشتری از این پروژه منتشر شود.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده