// چهار شنبه, ۱۶ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۴۵

جزئیات بیشتری از بسته الحاقی Forsaken بازی Destiny 2 منتشر شد

در جریان لایو استریم استودیو بانجی از بازی Destiny 2، اطلاعات بیشتری از بسته الحاقی Forsaken منتشر شد.

دیروز بود که خبری منتشر شد حول دومین بسته الحاقی بازی Destiny 2 که فورسیکن نام دارد و اعلام شد که در جریان یک لایو استریم، اطلاعات بیشتری از این بسته الحاقی در دسترس قرار خواهد گرفت. حال با توجه به اخبار بازی منتشر شده و لایو استریم بازی Destiny 2، مشخص شد که بسته الحاقی Forsaken دارای یک حالت چندنفره جدید به نام Gambit است. از طرفی در گذشته اعلام شده بود که بازی دستینی 2 در نمایشگاه E3 2018 حضور خواهد داشت و حال استودیو بانجی (Bungie)، سازنده بازی Destiny 2، اعلام کرده است که بسته الحاقی فورسیکن در این رویداد حضور ویژه‌ای دارد.

تجربه‌ی گمبیت برای عموم آزاد خواهد بود

از این‌رو حالت گمبیت بسته الحاقی فورسیکن در جریان نمایشگاه E3 2018، قابل بازی خواهد بود. البته این تمامی برنامه‌های بانجی برای E3 2018 و بسته الحاقی فورسیکن نیست و اعلام شده است که جزئیات بیشتری از محتویات داستانی این اکسپنشن به‌نمایش درخواهد آمد. گمبیت، حالت چندنفره جدید بازی Destiny 2، یک حالت هیبریدی به‌حساب می‌آید؛ زیرا ترکیبی از نبردهای PvE و PvP است. در جریان حالت گمبیت دو تیم چهارنفره با Waveهای مختلفی از دشمنانی که هوش مصنوعی هستند، مبارزه خواهند کرد. حال در این میان با کشتن هر هوش مصنوعی، ذرات آن‌ها را روی زمین مشاهده خواهید کرد که با برداشتن آن‌ها و گذاشتن‌شان در محل مورد نظر، دشمنان بیشتری به سمت تیم حریف حمله‌ور خواهند شد. به‌عبارتی با این کار فشار روی تیم حریف را بیشتر خواهید کرد. نکته جالب دیگر حالت هیبریدی گمبیت این است که در یک زمان مشخص، از هر تیم یک بازیکن می‌تواند به تیم مقابل حمله کند و فشار را بیشتر کند تا در نهایت برنده مشخص شود.

درظاهر با حالت جالبی طرف هستیم و نیازی نیست یک تیرانداز ماهر باشید تا برنده شوید؛ بلکه در حالت گمبیت، شاهد المان‌هایی هستیم که پای استراتژی مبارزاتی را به‌وسط می‌کشد. اینکه چطور از ذرات دشمنان هوش مصنوعی خود استفاده کنید و نحوه فشارتان روی تیم حریف به چه شکل باشد، از مواردی هستند که اگر آن‌ها را درست انجام ندهید، بازنده خواهید بود. از طرفی در نمایشگاه E3 2018، عموم نیز می‌توانند شرکت کنند و قطعا تجربه‌ی حالت گمبیت برای عموم به فروش این بسته الحاقی و حتی بازی دستینی 2 کمک خواهد کرد.

از نظر محتویات داستانی، اطلاعات زیادی از داستان بسته الحاقی Forsaken در دسترس نیست و تنها مشخص شده است که در جریان داستان بازی، به Reef بازخواهید گشت. از طرفی در جریان روند داستانی، قدرت‌های جدیدی را آزاد خواهید کرد و سلاح‌هایی قدرتمند را دریافت می‌کنید و در نهایت، به مناطق جدید، قدم خواهید گذاشت. همچنین در جریان لایو استریم بازی Destiny 2، تصاویری از چکمه و آیتم‌های دیگر بسته الحاقی فورسیکن به‌تصویر کشیده شد و اعلام شد که این بسته الحاقی حال و هوای انتقام گرفتن‌های وسترن و غرب وحشی را دارد. از این‌رو اگر به تصویر منتشر شده از چکمه‌ها نگاه کنیم، یاد فیلم های وسترن کلینت ایستوود می‌افتیم.

بازی Destiny 2

درانتها مشخص شد که محتویات داستانی بسته الحاقی Forsaken، به‌صورت مستقیم توسط استودیو بانجی توسعه نیافته است و در اصل، استودیو های مون (High Moon Studios) وظیفه توسعه این بخش را بر عهده داشته است. با تمام این تفاسیر باید منتظر نمایشگاه E3 2018 بمانیم و ببینیم اکسپنشن Forsaken شامل چه محتویات داستانی‌ای می‌شود. درآخر نظر شما کاربران زومجی در مورد بازی Destiny 2 و محتویات آن چیست؟


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده