نویسنده: رضا علمی
// شنبه, ۹ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۰۳

زمان پخش اسپین‌ آف سریال Sons of Anarchy و فصل جدید سریال American Horror Story مشخص شد

شبکه FX، روز و ساعت پخش فصل جدید سریال‌ It's Always Sunny in Philadelphia، سریال Mayans M.C و فصل جدید سریال American Horror Story را اعلام کرد.

طبق اعلام رسمی شبکه FX، فصل سیزدهم سریال It's Always Sunny in Philadelphia (فیلادلفیا همیشه آفتابی است) در تاریخ ۵ سپتامبر (۱۴ شهریورماه) و در ساعت ۱۰ شب منطقه زمانی اقیانوس آرام و منطقه زمانی شرقی، روی آنتن شبکه FXX خواهد رفت. این سریال از سال ۲۰۰۵ تا سال ۲۰۱۲ میلادی از شبکه FX پخش می‌شد و از سال ۲۰۱۳ روی آنتن شبکه FXX رفت. راب مک‌الهنی در نقش مک، چارلی دی در نقش چارلی، کیتلین اولسن در نقش دی و دنی دویتو در نقش فرانک، بار دیگر در این مجموعهٔ تلویزیونی حضور خواهند داشت. البته گلن هاورتن که ایفای نقش شخصیت دنیس را بر عهده داشت، در فصل جدید حضور نخواهد داشت.

تقریباً دو ماه پیش بود که شبکه FX اولین تیزر تریلر سریال Mayans MC را منتشر کرد. این سریال که در واقع اسپین‌آف سریال Sons of Anarchy (پسران آنارکی) محسوب می‌شود و حوادث آن پس از این سریال جریان دارد، قرار است در تاریخ ۴ سپتامبر (۱۳ شهریورماه) و در ساعت ۱۰ شب منطقه زمانی اقیانوس آرام و منطقه زمانی شرقی، پخش خود را از شبکه FX آغاز کند. سریال Mayans MC قرار است داستان شخصیتی به نام ازکیل ریز ملقب به EZ با بازی جی‌ دی پاردو را دنبال کند که عضو جدید گروه مایانز، رقیب گروه پسران، است. با این حال، انتظار نمی‌رود که هیچ یک از بازیگران اصلی سریال Sons of Anarchy نقشی را در سریال Mayans MC داشته باشند و شاهد حضور آن‌ها در این سریال باشیم. طبق خلاصه داستان سریال، شخصیت EZ به‌تازگی از زندان آزاد شده است و باید هویت جدید خود را در شهری که زمانی در آن رویای آمریکایی را باور داشت و یک بار به‌عنوان پسر طلایی معروف شده بود، پیدا کند. اتفاقات سریال Mayans MC در یک شهر در مرز کشور مکزیک با ایالت کالیفرنیا جریان خواهد داشت.

جی‌دی پاردو، ادوارد جیمز آلموس، ژاکلین ابرادورز، سارا بولگر، ریچارد کابرال، آنتونیو جارامیلو، کلیتون کاردناس، امیلیو ریورا، کارلا باراتا، جان اورتیز، مایکل اربی، دنی پینو، رائول تروهی‌یو و الکساندرا بارتو، از جمله بازیگرانی هستند که در سریال Mayans MC حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت. ساتر به همراه الگین جیمز، کار نوشتن فیلمنامه سریال Mayans MC را بر عهده داشت. این سریال ۱۰ قسمتی خواهد بود.

American Horror Story

همچنین فصل هشتم سریال ترسناک و محبوب American Horror Story (داستان ترسناک آمریکایی) قرار است در تاریخ ۱۲ سپتامبر (۲۱ شهریورماه) و در ساعت ۱۰ شب منطقه زمانی اقیانوس آرام و منطقه زمانی شرقی، پخش خود را از شبکه FX آغاز کند. چندی پیش بود که رایان مورفی، سازنده سریال ترسناک American Horror Story، با انتشار توییتی رسما کراس اور دو فصل این سریال را در فصل هشتم آن اعلام کرد. طبق گفته مورفی، این کراس اور بین فصل اول سریال American Horror Story که Murder House (خانه قتل) نام دارد و فصل سوم این سریال آنتولوژی که Coven (محفل) نام داشت، خواهد بود.

علاوه بر رابرتز و فارمیگا، سارا پلسن، ایوان پیترز، شاین جکسون، بیلی لورد، کتی بیتس، بیلی ایکنر، لسلی گروسمان، آدینا پرتر و جوآن کالینز، دیگر بازیگرانی هستند که در فصل هشتم سریال American Horror Story حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت.

 


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده