نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۷ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۲۹

جرد لتو نقش شخصیت شرور موربیوس را در فیلم مستقل آن بازی می‌کند

شرکت سونی پیکچرز اعلام کرد که جرد لتو قرار است نقش شخصیت شرور موربیوس را در فیلم مستقل این شخصیت بازی کند.

ماه آبان سال گذشته بود که گفته شد شرکت سونی پیکچرز در حال ساخت فیلمی براساس شخصیت موربیوس خون آشام زنده (Morbius the Living Vampire) است. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، بازیگر نقش موربیوس و کارگردان فیلم این شخصیت شرور مشخص و معرفی شده‌اند. شرکت سونی پیکچرز در حال ساخت فیلم‌های فرعی متعددی براساس شخصیت‌های دنیای مرد عنکبوتی است (Spider-Man) که فیلم Morbius، یکی از این فیلم‌ها است. حال طبق خبری که وب‌سایت هالیوود ریپورتر منتشر کرده، جرد لتو، بازیگر نقش جوکر در فیلم Suicide Squad (جوخه انتحار) و بازیگر نقش نیاندر والاس در فیلم Blade Runner 2049 (بلید رانر ۲۰۴۹)، قرار است نقش موربیوس را در فیلم مستقل این شخصیت بازی کند. لتو پیش از این برای بازی در فیلم Dallas Buyers Club (باشگاه خریداران دالاس) برنده جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل مرد شده بود.

Morbius the Living Vampire

همچنین در ادامه هالیوود ریپورتر اعلام کرد که دانیل اسپینوزا، کارگردان فیلم‌هایی چون فیلم Safe House (خانه امن)، فیلم Child 44 (کودک ۴۴) و فیلم Life (حیات)، کارگردانی فیلم Morbius را بر عهده گرفته است. وظیفه نوشتن فیلمنامه این فیلم نیز بر عهده مت سازاما و بورک شارپلس، نویسندگان فیلم Power Rangers (پاور رنجرز) و سازندگان سریال Lost in Space (گمشده در فضا) خواهد بود. با این حال، در حال حاضر اطلاعات بیشتری از جمله خلاصه داستان، زمان شروع تولید و همچنین تاریخ اکران فیلم شخصیت موربیوس در دسترس نیست. این در حالی است که جرد لتو نیز با انتشار تصویری از کمیک شخصیت موربیوس حضورش در این فیلم را رسما تایید کرده است.

دکتر مایکل موربیوس نام واقعی این شخصیت است که توسط روی توماس، نویسنده و ژیل کین، طراح و هنرمند، خلق شده است. این شخصیت برای اولین‌بار در سال ۱۹۶۳ و در کامیک Amazing Spider-Man #101 معرفی شد. موربیوس یک دانشمند است که دچار یک بیماری خونریزی نادر می‌شود و پس از تلاش برای درمان بیماری خود، به‌نوعی به یک خون آشام تبدیل می‌شود. او بارها با شخصیت مرد عنکبوتی در دنیای کامیک مبارزه کرده و حتی برای مدتی به یک شخصیت قهرمان تبدیل شده است. فیلم Venom (ونوم) با بازی تام هاردی، اولین فیلم دنیای فرعی مرد عنکبوتی سونی است که این فیلم قرار است در تاریخ ۵ اکتبر ۲۰۱۸ (۱۳ مهر ۱۳۹۷) به روی پرده‌های سینما برود. 


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده