نویسنده: محمد حیدری
// شنبه, ۲ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۴۵

اطلاعاتی از آپدیت جدید بازی Runner3 روی نینتندو سوییچ منتشر شد

به‌تازگی و طی یک پست توییتری از جانب استودیوی Choice Provisions، اطلاعاتی از آپدیت منتشر شده برای نسخه‌ی نینتندو سوییچ بازی Runner3 منتشر شده است.

استودیوی Choice Provisions، سازنده‌ی بازی پلتفرمر-ریتمیک Runner3، طی یک پست توییتری اعلام کرد که یک پچ تازه روی نسخه‌ی نینتندو سوییچ این بازی پیاده‌سازی شده است. علاوه بر این، در مباحث شکل‌گرفته و کامنت‌های این پست مشخص شد که زمان زیادی تا انتشار یک آپدیت دیگر باقی نمانده است.

پچ اول که در تاریخ ۱۸ خرداد منتشر شده است برخی از باگ‌های بازی را برطرف کرده است و علاوه بر این، باعث بهبود عملکرد کلی بازی در برخی بخش‌ها شده است. جزییات دقیق این به‌روزرسانی همچنان مشخص نشده است اما بنا بر اطلاعات منتشر شده مهم‌ترینِ این بهبود‌ها رفع مشکل گیر زدن بازی در اولین Retro Challenge آن بوده است؛ مشکلی که تا پیش از انتشار این پچ گریبان بسیاری از بازیکنان را گرفته بود.

همچنین بسیاری از بازیکنان در بخش نظرات این پست، در مورد احتمال اضافه شدن بخش تعیین درجه‌ی سختی به این بازی سوال کرده بودند که سازندگان در پاسخ اعلام کردند که در پچ‌ها و به‌روزرسانی‌های آینده قطعا این اتفاق خواهد افتاد.

Runner3 در واقع بخشی از مجموعه‌ بازی Bit.Trip محسوب می‌شود که طی آن‌ها، بازیکنان کنترل شخصی را که دائما در حال دویدن و رد شدن از موانع است بر عهده دارند. این بازی در تاریخ یک خرداد برای پلتفرم‌های کامپیوتر، مک و نینتندو سوییچ منتشر شد.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده