نویسنده: علی نوروزی
// چهار شنبه, ۳۰ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۳۰

ویدیو جدید بسته Forsaken بازی Destiny 2 نحوه ساخت کمان به وسیله بانجی را نشان می‌دهد

بسته الحاقی Forsaken بازی Destiny 2 دارای کمان جدید پرخواستاری است که استودیو بانجی اخیرا با انتشار ویدیو جدیدی درباره روند ساخت این سلاح صحبت‌هایی را ارائه کرده است.

چند هفته پیش استودیو بانجی اعلام کرد که بسته گسترش‌دهنده جدید بازی Destiny 2 که با نام Forsaken شناخته می‌شود، در شهریورماه سال جاری در دسترس بازیکنان قرار می‌گیرد. بانجی در کنار تمام محتویاتی که این بسته گسترش‌دهنده به همراه می‌آورد، از کمان جدیدی که بازیکنان از مدت‌ها پیش خواهان اضافه شدن آن به بازی بودند، رونمایی کرد.

حال و در تازه‌ترین اخبار بازی، استودیو Bungie با انتشار ویدیو جدیدی درباره فرآیند ساخت کمان و دردسرهای انجام این کار برای تیم سازنده صحبت کرده است. برای این منظور، بسیاری از توسعه‌دهندگان بانجی کمان‌های مختلفی را در دست گرفتند و احساس خود را نسبت به تیراندازی با آن‌ها یاداشت کردند. پس از آن توسعه‌دهندگان تمام تلاش خود را برای انتقال احساس تیراندازی با تیر و کمان در واقعیت به بازی به کار بستند.

در این ویدیو گرگ پنگ از استودیو بانجی کمان‌ها را به دلیل حس تازگی آن‌ها هیجان‌انگیز توصیف می‌کند و می‌گوید در تمام مراحل توسعه احساس می‌کرده است که کمان‌ها از قدرت بسیار زیادی برخوردار هستند. یکی دیگر از توسعه‌دهندگان همچنین به این موضوع اشاره می‌کند که در زمان انتشار بسته گسترش‌دهنده Forsaken، نسخه‌های مختلف و عجیب‌وغریب کمان‌ها طرفداران را غافل‌گیر خواهد کرد.  

در حال حاضر بازی Destiny 2 در پلتفرم‌های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و کامپیوتر در دسترس است و در تاریخ سیزدهم شهریورماه (۴ سپتامبر) شاهد انتشار بسته Forsaken برای این سه پلتفرم خواهیم بود. بازی Destiny 2 در بررسی زومجی نمره ۸ را دریافت کرد که خلاصه‌ای از آن به شرح زیر است:

هرچند دستینی ۲ در زمینه داستان نمی‌تواند آنچنان که باید بازیکن را درگیر کند، اما این بازی با محیط‌های انبوهی که دارد، قادر است تا ساعت‌ها شما و دوستان‌تان را وارد ماجراجویی پر هیجانی کند. موسیقی و صداگذاری دستینی ۲ یکی از برجسته‌ترین خصوصیات آن است و با شنیدن نت‌های دلنشین غرق در روند بازی می‌شوید. لودینگ‌های طولانی مورد نیاز برای ملحق شدن به بخش چندنفره، آزاردهنده است و باید در آینده بانجی روند پیوستن به بازی‌ها را تسریع ببخشد.

شما می‌توانید ویدیو جدید بازی Destiny 2 را در ادامه مشاهده کنید و نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.

دانلود از وب‌سایت آپارات


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده