// شنبه, ۱۲ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۰۲

بازی های رایگان ماه ژوئن آمازون و توییچ پرایم معرفی شدند

کاربران آمازون و توییچ پرایم، با مراجعه به سایت توییچ می‌توانند بازی‌های رایگان ماه ژوئن خود را دریافت کنند.

یکی از مزیت‌هایی که برای کاربران توییچ پرایم و آمازون در نظر گرفته شده است، این است که ماهیانه، بازی‌های رایگان متفاوتی را روی کامپیوتر خود دریافت می‌کنند. حال طبق جدیدترین اخبار بازی، بازی‌های رایگان ماه ژوئن کاربران توییچ پرایم و آمازون مشخص شده است. برای اینکه بتوانید بازی‌های رایگان را دریافت کنید، تنها کافی است وارد سایت توییچ شوید و در بالا کنار بخش جست‌وجو، روی آیکونی که شبیه به تاج است کلیک کنید. در ادامه یک منوی کشویی باز خواهد شد و می‌توانید بازی‌های رایگان خود را دریافت کنید.

اگر عاشق بازی‌های هیولاکشی هستید، بازی Strafe می‌تواند گزینه مناسبی برای شما باشد. Strafe اثری است در سبک تیراندازی اول شخص سرعتی که حال و هوای آثار دهه ۹۰ میلادی را دارد. در این میان اگر تشنه تجربه آثار استراتژی تاکتیکی هستید، می‌توانید به سراغ بازی The Banner Saga و بازی The Banner Saga 2 بروید؛ آثاری که به‌خوبی دنیای وایکینگ‌ها را به‌تصویر کشیده است و می‌توانید بر اطلاعات خود از اساطیر نورس نیز بیفزایید.

برای آن دسته از افرادی که اطلاعاتی از سرویس توییچ پرایم ندارند، باید بگویم که توییچ پرایم، زیرمجموعه‌ای برای سرویس آمازون پرایم به‌حساب می‌آید و تنها کاری که باید انجام دهید، این است که حساب توییچ خود را به حساب آمازون پرایم‌تان متصل کنید تا بتوانید بازی‌های رایگان توییچ پرایم را دریافت کنید. در انتها نیز مشخص شده است که برای دانلود پنج بازی رایگان ماه ژوئن، از تاریخ ۱۰ خردادماه (۳۱ مه) تا ۱۰ تیرماه (یک جولای) زمان خواهید داشت. در ادامه می‌توانید پنج بازی رایگان این ماه را مشاهده کنید.

  • بازی Strafe
  • بازی The Banner Saga
  • بازی The Banner Saga 2
  • بازی Tumblestone
  • بازی Treadnauts

از دیگر مزیت‌های سرویس توییچ پرایم می‌توان به لوت‌های درون برنامه‌ای بازی Fortnite و بازی Heroes of the Storm اشاره کرد که به‌صورت ماهیانه، به کاربران توییچ پرایم تعلق می‌گیرد. اگر اطلاعاتی از نحوه عملکرد بازی The Banner Saga 2 ندارید، می‌توانید به بررسی زومجی از این بازی مراجعه کنید که توانست نمره ۹ را دریافت کند. زومجی در توضیحات بررسی خود نوشته بود:

بازی The Banner Saga 2 یکی از شاهکارهایی است که توسط تیمی بسیار کوچک ساخته شده است. این بازی کاملا روند و فرمول نسخه قبل را دنبال می‌کند. دیالوگ‌های طولانی و سیستم مبارزات همانند نسخه قبل هستند، اما به قدری این دو مسئله خوب کار شده که شاید سخت بتوان از این سازنده کوچک بازی چیزی فراتر از این را انتظار داشت. سازنده بازی با خلق شخصیت‌های جدید، محیط‌های خارق‌العاده و داستانی بی‌نظیر در The Banner Saga 2 شما را اسیر خود خواهد کرد. خیلی سخت می‌توان ایرادهای بزرگی از این بازی گرفت. ایرادهای بازی تنها در صورتی خود را نشان خواهند داد که نسخه اول بازی را تجربه نکرده باشید؛ زیرا در این صورت بسیاری از مسائل بازی، از شخصیت‌ها گرفته تا داستان، برای شما کمی گنگ و نامفهوم خواهند بود.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده