نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۲۵ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۲۸

دومین تریلر انیمیشن The Grinch منتشر شد

شرکت یونیورسال پیکچرز و ایلومینیشن اینترتینمنت اولین تریلر رسمی انیمیشن The Grinch با صداپیشگی بندیکت کامبربچ را منتشر کردند.

ماه اسفند سال گذشته بود که شرکت یونیورسال پیکچرز اولین تریلر رسمی انیمیشن The Grinch (گرینچ) را منتشر کرد. این انیمیشن، جدیدترین و نهمین انیمیشن شرکت انیمیشن‌سازی ایلومینیشن اینترتینمنت است و بندیکت کامبربچ صداپیشگی شخصیت گرینچ را در آن بر عهده دارد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، دومین تریلر رسمی انیمیشن The Grinch منتشر شده است. در این تریلر شاهد دوران کودکی گرینچ هستیم که در یک یتیم خانه تنها است و حال با نزدیک شدن به تعطیلات کریسمس گرینچ تصمیم به دزدیدن آن می‌گیرد. بدیهی است که گذشته گرینچ باعث شده که او خوشحال نباشد و در نهایت تصمیم به تلاش برای دزدیدن کریسمس و خراب کردن این روزهای شاد برای مردم شهر بگیرد. با این حال، در این تریلر به نظر می‌رسد که برنامه گرینچ بدون مشکل پیش نمی‌رود و حتی مکس، سگ قابل اعتماد او نیز خرابکاری‌های زیادی را انجام می‌دهد؛ اما این موارد نیز ممکن است نتواند مانع دزدیدن کریسمس توسط گرینچ شود. شما در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

علاوه بر تریلر، یونیورسال پوستر جدیدی از انیمیشن The Grinch را نیز منتشر کرده است که در آن تنها شخصیت گرینچ حضور و شباهت بسیار به پوستر قبلی این انیمیشن دارد. شما در ادامه می‌توانید این پوستر را مشاهده کنید:

The Grinch Poster

با این حال، تنها حضور کامبرچ برای صداپیشگی شخصیت گرینچ در انیمیشن The Grinch تایید شده و یونیورسال تاکنون حضور هیچ بازیگر دیگری برای صداپیشگی شخصیت‌های دیگر این انیمیشن را تایید و اعلام نکرده است. انیمیشن The Grinch براساس رمان چگونه گرینچ کریسمس را دزدید (How the Grinch Stole Christmas) اثر دکتر سوس (Dr. Seuss) تولید و ساخته شده است. پیتر کندل لند و یارو چنی کارگردانی انیمیشن The Grinch را بر عهده دارند و مایکل لزیر نیز کار نوشتن فیلمنامه این انیمیشن را بر عهده داشته است.

انیمیشن The Grinch برای اکران در تاریخ ۸ نوامبر ۲۰۱۸ (۱۷ آبان ۱۳۹۷) برنامه‌ریزی شده است. پیش از این در فیلم How the Grinch Stole Christmas محصول سال ۲۰۰۰، جیم کری نقش گرینچ را بازی کرده بود.


منبع Comicbook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده