// سه شنبه, ۲۲ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۶:۲۹

تریلر گیم پلی بازی Ghost of Tsushima منتشر شد [E3 2018]

درجریان کنفرانس خبری سونی در نمایشگاه E3 2018، ویدیو جدیدی از بازی Ghost of Tsushima منتشر شد.

یکی از بازی‌های مورد انتظار پلی استیشن 4، بازی Ghost of Tsushima است که توسط استودیو ساکر پانچ درحال توسعه است. تا به امروز اطلاعات زیادی از بازی Ghost of Tsushima در دسترس نیست و تنها می‌دانیم این بازی در بازه زمانی جنگ سوشیما در ژاپن روایت می‌شود. از طرفی استودیو سازنده سه سال است که روی بازی کار می‌کند و جدای از تیم اصلی خود، یک تیم دیگر نیز در ژاپن دارند تا بتوانند آداب و رسوم و فرهنگ ژاپن را به‌خوبی در بازی پیاده‌سازی کنند. با اینکه گفته شد بازی به نبرد سوشیما اشاره دارد اما به هیچ‌وجه یک بازی داستان محور تاریخی نیست و شخصیت‌های آن همگی ساخته ذهن تیم سازنده هستند.

حال طبق جدیدترین اخبار بازی، در کنفرانس خبری سونی و نمایشگاه E3 2018، ویدیو جدیدی از بازی Ghost of Tsushima منتشر شد. این ویدیو که با محوریت گیم پلی بازی به نمایش درآمد دنیای بازی را به تصویر می‌کشید. همچنین در ادامه صحنه‌هایی از مبارزات بازی نشان داده شد. در جریان مبارزات بازی، می‌توانید با شمشیر خود ضربات دشمنان را دفاع یا Parry کنید و در ادامه ضربات مختلفی را به آن‌ها وارد کنید. همچنین Executionهای بازی نیز در نوع خود جالب و هیجان انگیز طراحی شده‌اند.

ظاهرا بازی یک سیستم Mark کردن هم دارد که در بخش‌های مخفی‌کاری می‌توانید از آن استفاده کنید. باس فایت‌های بازی نیز در نوع خود جالب طراحی شده‌اند و همانند آثار مشابه، صبور بودن مهم‌ترین ویژگی‌ای است که باید آن را در نظر داشته باشید.

دانلود از آپارات


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده