نویسنده: محمد حیدری
// دوشنبه, ۲۱ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۲:۲۸

لیست‌ بازی‌های جدید Xbox Game Pass اعلام شد [E3 2018]

به‌تازگی و در جریان کنفرانس ایکس‌باکس در رویداد E3 امسال، اشلی اسپایکر لیست بازی‌هایی که در آینده نزدیک به Xbox Game Pass اضافه خواهند شد را اعلام کرد.

لحظاتی پیش و در جریان کنفرانس Xbox در رویداد E3 2018، اشلی اسپایکر مدیر مسئول سرویس Xbox Game Pass لیست‌ بازی‌های جدیدی که به این سرویس اضافه شده‌اند را اعلام کرد.

اسپایکر در دقایق اولیه‌ی ورود ابتدا به نقش Xbox Game Pass در گسترش آزادی بازیکنان در تجربه‌ی بازی‌ها اشاره کرد و تاکید کرد که این بخش به خوبی توانسته است تا بازیکنان را به دنیای بسیار گسترده‌ای از بازی‌های این کنسول پیوند دهد. او همچنین به تکنولوژی‌ای تازه تحت عنوان Fast Start اشاره کرد که در آپدیت ماه ژوئن به این بخش اضافه خواهد شد و به بازیکنان اجازه می‌دهد تا بر خلاف گذشته، بازی‌های خود را بر روی Xbox Game Pass با سرعتی بالا (دو برابر حال حاضر) اجرا کنند. در ادامه او به لیست بازی‌هایی که در آینده‌ی نزدیک به Xbox Game Pass اضافه خواهند شد اشاره کرد؛ عناوینی همچون Halo: Master Chief Collection، Forza Horizon 4، Crackdown 3 و غیره . همچنین چند بازی جدید نیز همزمان با عرضه‌ی جهانی بر روی Xbox Games Pass قابل دسترس خواهند بود که از میان آن‌ها می‌توان به Ashen، warhammer vermintide 2، Afterparty و phoenix point اشاره کرد.

در نهایت او لیست‌ بازی‌هایی که امروز به Xbox Game Pass اضافه شده‌اند را اعلام کرد و به ترتیب Tom Clancy's The Division، the elder scrolls online tamriel unlimited و Fallout 4 به عنوان تازه‌ترین بازی‌های این بخش معرفی شدند. خبری که تشویق تماشاچیان حاضر در سالن را به همراه داشت.


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده