// دوشنبه, ۲۱ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۱:۲۴

تریلر جدید بازی Metro Exodus منتشر شد [E3 2018]

در جریان کنفرانس کمپانی مایکروسافت در نمایشگاه E3 2018 تریلر جدیدی از بازی Metro Exodus منتشر شد.

نمایشگاه E3 2018 به صورت رسمی آغاز شده است و هم‌اکنون کنفرانس کمپانی مایکروسافت در حال برگزاری است. در کنار نمایش Ori and the Will of the Wisps و معرفی بازی Sekiro Shadows Die Twice، یکی از هیجان‌انگیز‌ترین بخش‌های این رویداد نمایش تریلر جدیدی از بازی Metro Exodus است.

طبق جدید‌ترین اخبار بازی، به‌واسطه این تریلر متوجه می‌شویم که بخش اعظم کشور توسط دشمنان نابود شده است و انسان‌ها برای حفظ بخش‌های باقی‌مانده آن می‌جنگند. در جریان جدید‌ترین تریلر بازی Metro Exodus می‌توانید سلاح‌های مختلف بازی به همراه ویژگی شخصی‌سازی آن‌ها، محیط‌های متفاوت و دشمنان متعدد را مشاهده کنید. تریلر مذکور در زیر قابل مشاهده است:

دانلود از آپارات

بازی Metro Exodus که در سبک تیراندازی اول شخص و با همکاری استودیو 4A Games و کمپانی Deep Silver (دیپ سلیور) ساخته شده است، در مقطعی زمانی جریان دارد که دو سال از اتفاقات بازی Metro: Last Light گذشته است. باری در این بازی دیگر با آرتیوم همراه می‌شویم که قصد دارد زندگی جدیدی را آغاز کند.

بازی Metro Exodus به عنوان سومین بازی سری Metro در تاریخ ۲۲ فوریه ۲۰۱۹ (۳ اسفند ۱۳۹۷) روی پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و پی سی عرضه خواهد شد.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده