نویسنده: علی نوروزی
// دوشنبه, ۲۱ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۰:۱۲

تصاویر شگفت‌انگیزی از بازی Metro Exodus منتشر شد [E3 2018]

تصاویر جدیدی از بازی تیراندازی اول شخص Metro Exodus استودیو 4A Games منتشر شد.

زمان زیادی تا آغاز کنفرانس مایکروسافت در نمایشگاه E3 2018 باقی نمانده است و بازار لو رفتن خبرها بسیار داغ است. حال و در تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که تصاویر جدیدی از بازی Metro Exodus استودیو 4A Games به بیرون درز کرده است. این تصاویر را وب‌سایت ResetEra و کاربری با نام Iashman در توییتر منتشر کرده‌اند که از نمایش بازی در کنفرانس Microsoft حکایت دارد.

این تصاویر بخش‌های زیادی از بازی را به نمایش در نمی‌آورد، اما با این حال می‌دانیم که حوادث این بازی در سال ۲۰۳۶ در یک زمین پساآخرالزمانی که در اثر یک جنگ هسته‌ای در حدود ۲۰ سال پیش در ۲۰۱۳ ویران شده است، اتفاق می‌افتد. این بازی وقایع پس از داستان بازی Metro: Last Light را روایت می‌کند و به مانند دو بازی قبلی این مجموعه بازیکنان در نقش آرتیوم ۲۲ ساله قرار می‌گیرند که از مترو واقع در مسکو فرار می‌کند و با گروه Spartan Rangers عازم یک سفر به خاور دور (آسیای شرقی) می‌شود. به این دلیل که سال‌ها از وقایع بازی قبلی می‌گذرد، در این بازی شاهد هیولاهای وحشتناکی خواهیم بود. به گفته توسعه‌دهندگان، هر شهر در بازی Metro Exodus اندازه‌ای بین سه تا چهار کیلومتر مربع خواهد داشت و این بازی با رزولوشن 4K در کنسول ایکس باکس وان ایکس اجرا می‌شود.

Metro Exodus

با نگاهی به نمایش‌های بازی Metro Exodus می‌توان حدس زد که در این نسخه شاهد طراحی بازتر مراحل هستیم؛ مراحلی که آزادی عمل بیشتری را در اختیار بازیکنان قرار می‌دهند و امکان انتخاب چالش‌های پیش‌رو را برای آن‌ها فراهم می‌کنند. بازی Metro Exodus در ابتدا قرار بود تا در پاییز سال جاری برای ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و کامپیوتر عرضه شود، اما با تاخیر مواجه شد و انتشار آن به خاطر پولیش بیشتر به سه‌ماهه اول سال ۲۰۱۹ موکول شد.

کمپانی مایکروسافت کنفرانس خود در نمایشگاه E3 2018 را در ساعت ۰۰:۳۰ دقیقه بیست‌ویکم خردادماه (یک‌شنبه شب) برگزار می‌کند و شما می‌توانید از اینجا پوشش زنده ویدیویی وب‌سایت زومجی از این کنفرانس را مشاهده کنید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده