نویسنده: علی نوروزی
// یکشنبه, ۲۰ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۱۹

بازی NieR: Automata برای ایکس باکس وان تایید شد [E3 2018]

کمپانی اسکوئر انیکس از انتشار بازی NieR: Automata برای کنسول ایکس باکس وان خبر داد.

در حالی که بسیاری از بازیکنان انتظار داشتند که این خبر در کنفرانس اسکوئر انیکس یا حتی کنفرانس مایکروسافت اعلام شود، اما ظاهرا کمپانی Square Enix دیگر قادر به سکوت در این‌باره نبوده است و در تازه‌ترین اخبار بازی، از انتشار بازی NieR: Automata برای کنسول ایکس باکس وان خبر داده است.

بهترین بخش خبر این است که طرفداران کنسول Xbox One مجبور نخواهند بود تا زمان زیادی را برای تجربه این بازی اکشن و نقش‌آفرینی ژاپنی منتظر بمانند؛ چرا که این شاهکار استودیو پلاتینیوم گیمز و یوکو تارو در تاریخ پنجم تیرماه (۲۶ ژوئن) به صورت دیجیتالی به فروشگاه ایکس باکس راه می‌یابد.

نسخه ایکس‌باکس وان این بازی NieR: Automata Become as Gods Edition نام دارد و با قیمت ۴۹.۹۹ دلار به فروش می‌رسد. این نسخه شامل بازی پایه (به ارزش ۵۹.۹۹ دلار)، بسته گسترش‌دهنده 3C3C1D119440927 (به ارزش ۱۳.۹۹ دلار)، پوسته Retro Red Pod، پوسته Retro Grey Pod، پوسته Cardboard، ماسک Machine Lifeform Mask Accessory و البته Grimoire Weiss Pod خواهد بود.

با عنایت به قیمت و کیفیت بسیار عالی بازی می‌توان گفت که این قطعا فرصت بسیار مناسبی برای دارندگان ایکس‌باکس وان به حساب می‌آید تا به تجربه بازی بپردازند و از آن لذت ببرند. همچنین جالب خواهد بود اگر این بازی در کنفرانس مایکروسافت در نمایشگاه E3 2018 به نمایش در بیاید که با توجه به وعده‌های فیل اسپنسر مبنی بر حضور بازی‌های نقش‌آفرینی ژاپنی و پانزده بازی مختلف در این کنفرانس دور از ذهن نخواهد بود.

در حال حاضر بازی NieR: Automata در پلتفرم‌های پلی استیشن 4 و کامپیوتر در دسترس است. این بازی در بررسی زومجی نمره ۹ را دریافت کرد که خلاصه‌ای از آن به شرح زیر است:

بازی Nier: Automata به معنای واقعی کلمه تعریف یک بازی ویدیویی است. پلاتینیوم گیمز اثری خلق کرده که قادر است برای ساعاتی طولانی شما را سرگرم کرده و حتی کاری کند که بلافاصله پس از تمام کردن بازی، دوباره آن را شروع کنید. چه عاشق بازی‌های ژاپنی باشید و چه از آن‌ها متنفر باشید، Nier: Automata بازی‌ای است که حتما باید آن را تجربه کنید.

آپدیت: در حال حاضر این خبر حذف شده است. این بدان معنا است که این خبر یکی از موارد فاش شده از نمایشگاه E3 2018  بوده است که احتمالا به زودی موارد بیشتری از آن خواهیم شنید.

کمپانی مایکروسافت کنفرانس خود در نمایشگاه E3 2018 را در ساعت ۰۰:۳۰ دقیقه بیست‌ویکم خردادماه (یک‌شنبه شب) برگزار می‌کند و شما می‌توانید از اینجا پوشش زنده ویدیویی وب‌سایت زومجی از این کنفرانس را مشاهده کنید.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده