// جمعه, ۱۱ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۳۳

GTA San Andreas با دو بازی دیگر به Backward Compatibility راه پیدا می‌کند

بازی Grand Theft Auto: San Andreas به همراه دو بازی دیگر از کمپانی راک استار به سرویس Backward Compatibility کنسول ایکس باکس وان اضافه شد.

در جدیدترین اخبار بازی، کمپانی مایکروسافت اعلام کرد که سه بازی کمپانی راک‌استار (Rockstar) که روی ایکس باکس 360 عرضه شده‌‌اند از طریق سیستم Backward Compatibility به ایکس باکس وان راه پیدا می‌کنند. بازی Grand Theft Auto: San Andreas، بازی Midnight Club: Los Angeles و Rockstar Games Presents Table Tennis از تاریخ ۷ ژوئن (۱۷ خردادماه) در اختیار دارندگان این سرویس قرار می‌گیرد.

بازی GTA San Andreas در ابتدا برای کنسول‌های ایکس‌باکس و ایکس‌باکس 360 عرضه شده است که پس از این هر دو نسخه روی Xbox One قابل بازی خواهد بود. البته گفتنی است که فایل‌های ذخیره‌شده نسخه ایکس باکس اورجینال این بازی به کنسول مدرن مایکروسافت انتقال داده نمی‌شود، اما در آن سو دارندگان می‌توانند با یک آپدیت رایگان بازی خود را به نسخه 360 ارتقا دهند و از بهبود‌های یاد شده لذت ببرند. گفتنی است که بازی Midnight Club به همراه محتوای Complete Edition در اختیار بازیکنان قرار می‌گیرد.

backward compatibility

گفتنی است که پس از انتشار بازی‌های یاد شده روی بکوارد کامپتیبیلیتی، بازیکنان با وارد کردن دیسک خود در کنسول ایکس‌باکس وان می‌توانند به تجربه بازی‌ها بپردازند یا اینکه با مراجعه به صفحه این سرویس در سایت ایکس باکس می‌توانند جهت خریداری کردن آنها اقدام کنند.

مایکروسافت به طور منظم بازی‌های بیشتری را به فهرست Backward Compatibility اضافه می‌کند. به تازگی شاهد راه‌یابی بازی‌هایی همچون Saints Row و بسته الحاقی Gat Out of Hell به همراه Toybox Turbos بودیم. رفته رفته فهرست بازی‌های Backward Compatibility گسترده‌تر می‌شود و بازیکنان می‌توانند از طریق آن بازی‌های ایکس‌باکس 360 و ایکس‌باکس اورجینال را روی کنسول مدرن خود تجربه کنند.

سرویس پشتیبانی از بازی‌های نسل گذشته ایکس‌باکس وان یا همان Backward Compatibility توانسته است به محبوبیت بالایی دست پیدا کند؛ طوری که مایکروسافت ماه گذشته اعلام کرد که بازیکنان در مجموع به مدت ۱ میلیارد ساعت به تجربه بازی‌های قدیمی ایکس‌باکس روی کنسول جدیدشان پرداخته‌اند و این اتفاق به عنوان یک رکورد برای این کمپانی ثبت شد.

شما می‌توانید سایر اخبار مربوط به سرویس پشتیبانی از بازی‌های نسل گذشته ایکس‌باکس وان را در صفحه اختصاصی آن مطالعه کنید و نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده