نویسنده: علی نوروزی
// پنجشنبه, ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۰۸:۵۸

بازی Death Road to Canada برای کنسول‌ ها منتشر شد

بازی Death Road to Canada سرانجام برای کنسول‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و نینتندو سوییچ منتشر شد.

در تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که کمپانی Ukiyo Publishing، استودیو Rocketcat Games و استودیو Madgarden بازی زامبی محور Death Road to Canada را که با الهام از بازی Oregon Trail ساخته شده است، برای پلتفرم‌های PS4 ،Xbox One و Nintendo Switch منتشر کردند. همچنین به این مناسبت، تریلر هنگام عرضه بازی منتشر شده است که آنچه بازیکنان می‌توانند از بازی Death Road to Canada انتظار داشته باشند، به نمایش در می‌آورد.

بازی Death Road to Canada در ابتدا قرار بود تا در تاریخ پنجم اردیبهشت‌ماه (۲۵ آوریل) منتشر شود، اما روز قبل انتشار، حادثه ون تورنتو اتفاق افتاد و در این حمله یک خودرو ون اجاره‌ای به تعدادی از عابران پیاده در شمال شهر تورنتو در استان انتاریو کانادا برخورد کرد که ۱۰ کشته و ۱۵ زخمی بر جای گذاشت. کمپانی Ukiyo Publishing با خود فکر کرد که این تاریخ برای انتشار بازی زمان مناسبی نخواهد بود و بر این اساس عرضه بازی Death Road to Canada تا به امروز به تعویق افتاد.

برای کسانی که اطلاع ندارند باید بگوییم که بازی Death Road To Canada یک بازی پیکسلی است که دنیایی زامبی محور را با سبک Roguelike در هم می‌آمیزد. این بازی روایت‌گر زندگی افرادی است که در دنیای زامبی‌ها گیر افتاده و قصد دارند تا از آن نجات پیدا کنند. این بازی دارای حالت همکاری چند نفره است و کنترلرهای جوی‌کان را می‌توان برای تجربه چنین بازی‌های پیکسلی و ساده‌ای کاملا مناسب قلمداد کرد.

پاول هان، مدیر عامل کمپانی Ukiyo Publishing از اینکه بازی Death Road to Canada نهایتا در دسترس دارندگان کنسول‌ها قرار گرفت، بسیار هیجان‌زده است. او در این‌باره اذعان داشت:

باعث افتخار است که با دو استودیو با استعداد Rocketcat Games و Madgarden برای انتشار بازی Death Road To Canada برای کنسول‌ها همکاری می‌کنیم. بی‌صبرانه منتظر ورود بازیکنان به بازی برای سفری جان‌فرسا و وحشتناک به کانادا هستم.

کپا اَوئی، بنیان‌گذار استودیو Rocketcat Games نیز درباره راهیابی بازی Death Road to Canada به کنسول‌ها گفت:

بسیار هیجان‌زده هستیم که نهایتا بازی Death Road To Canada را برای کنسول‌ها منتشر می‌کنیم. این بازی به طور فوق‌العاده‌ای برای پلتفرم‌های Nintendo Switch، PlayStation 4 و Xbox One پورت شده است. بازی Death Road To Canada بسیار عالی به اجرا در می‌آید، کیفیت بصری آن خیلی خوب به نظر می‌رسد و حالت همکاری چند نفره محلی آن فوق‌العاده است. پیش به سوی انتاریو (یکی از استان‌های پرجمعیت کانادا)!

شما می‌توانید تریلر زمان عرضه بازی Death Road To Canada را در ادامه مشاهده کنید و نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.

دانلود از وب‌سایت آپارات


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده