// دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۰۱

آهنگساز بازی Assassin's Creed Syndicate، موسیقی متن بازی Pode را می‌سازد

استودیو Henchman & Goon اعلام کرد که آستین وینتوری وظیفه ساخت آهنگ‌های بازی Pode را برعهده دارد.

بازی Pode در جریان رویداد نینتندو Showcase ماه مارس میلادی برای نینتندو سوییچ معرفی شد. اثری مشارکتی که جزو بازی‌های مستقل است و دنیای رنگارنگ و جذابی را برای کاربران خود به‌ ارمغان می‌آورد. حال طبق جدیدترین اخبار بازی، استودیو Henchman & Goon، سازنده بازی Pode، اعلام کرده است که آستین وینتوری وظیفه ساخت موسیقی‌های این بازی را برعهده دارد.

مخاطبان صنعت بازی‌های ویدیویی قطعا آستین وینتوری را به خاطر ساخت آهنگ‌های خاطره‌انگیز بازی Journey، بازی The Banner Saga و بازی Assassin's Creed Syndicate می‌شناسند. می‌توان انتظار داشت که موسیقی‌های بازی Pode به‌خوبی با حال و هوای بازی هم‌خوانی داشته باشند، زیرا آستین وینتوری شخصی است که به خوبی می‌تواند با آهنگ‌های خود حال و هوای بازی را به‌مخاطب القا کند.

آستین وینتوری در ارتباط با بازی Pode و ساخت آهنگ‌های این بازی می‌گوید:

من شدیدا به کارکردن روی بازی‌هایی که دنیایی زیبا و داستانی عمیق را ارائه می‌دهند، علاقه دارم. بازی Pode اثری است شاعرانه و نیازی نیست به دنیای خیره‌کننده آن اشاره کنم. استودیو نوروژی Henchman & Goon به‌همراه اینویل هوپن، رهبر استودیو Henchman & Goon، به‌خوبی توانستند من را متقاعد کنند تا آهنگسازی این بازی را برعهده بگیرم، موردی که من همیشه منتظرش بودم؛ ساخت آهنگ بازی‌ای که بتواند من را تحت تاثیر قرار بدهد.

برای آن دسته از افرادی که با بازی Pode‌ آشنایی ندارند، باید بگویم که در جریان بازی Pode شما در نقش بالدر و گلو قرار خواهید گرفت و وارد دنیایی جادویی می‌شوید که در جریان آن باید معماها و پازل‌های متعددی را حل کنید. همچنین اینویل هوپن نیز در مورد اضافه شدن آستین وینتوری به تیم سازنده بازی Pode به عنوان یک آهنگساز می‌گوید:

افتخار بزرگی است که با آستین وینتوری برای ساخت موسیقی‌های بازی Pode همکاری کنیم. شخصی که توانسته است به‌خوبی هارمونی‌های موسیقی را کنار هم گذاشته و آهنگ‌های گوش نوازی برای بازی بسازد. یکی از ویژگی‌های آستین این بود که با ورودش به تیم، به‌خوبی توانست جای خود را پیدا کند و با بازی Pode ارتباط برقرار کند. آستین وینتوری با ساخت آهنگ‌های بازی Pode، بخشی از وجود خود را در دل بازی و آهنگ‌ها قرار داده است و امیدواریم این احساس را بازیکنان بازی نیز داشته باشند.

درانتها با مراجعه به اینجا می‌توانید آهنگ Falling Upward را از آستین وینتوری گوش دهید که برای بازی Pode نواخته شده است. از طرفی می‌توانید ویدیو معرفی بازی Pode را در زومجی تماشا کنید:

دانلود از آپارات


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده