نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۰۱

شبکه استریم دی سی یونیورس رسما تایید شد

شرکت برادران وارنر با انتشار لوگوهایی از چند سریال تلویزیونی، رسما از شبکه دی سی یونیورس رونمایی کرد.

 در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، شرکت دی سی اینترمیتنت رسما از شبکه استریم خود با نام دی‌سی یونیورس (DC Universe) رونمایی کرد. در حال حاضر اطلاعات بیشتری از جمله زمان شروع کار، هزینه ماهانه اشتراک و اینکه آیا شامل تمام برنامه‌های سینمایی و تلویزیونی مرتبط با دنیای دی‌سی کمیکس می‌شود یا تنها دارای محتوای انحصاری خواهد بود، نشده است؛ اما شرکت برادران وارنر فهرست اولین برنامه‌های رسمی این شبکه را تایید کرد. اخیرا ساخت سریال Swamp Thing (سوامپ تینگ) به تهیه کنندگی جیمز وان تایید شده که این سریال قرار است در سال ۲۰۱۹ از شبکه استریم دی‌سی یونیورس منتشر شود. علاوه بر این، سریال Titans (تایتان‌ها) که در حال حاضر فیلمبرداری و تولید خود را پشت سر می‌گذارد، دیگر برنامه انحصاری این شبکه استریم است که پیش بینی می‌شود این سریال در طول سال ۲۰۱۸ منتشر شود.

همچنین سریال Young Justice: Outsiders  که فصل سوم سریال انیمیشنی Young Justice (یانگ جاستیس) است، دیگر برنامه انحصاری شبکه دی‌سی یونیورس محسوب می‌شود که این انیمیشن سریالی قرار است در طول امسال منتشر شود. علاوه بر این، یک سریال نیز براساس شخصیت هارلی کوئین در دست ساخت است. سریال Harley Quinn قرار است یک انیمیشن سریالی با درجه سنی بزرگسال (R) باشد که پیش بینی می‌شود مارگو رابی نیز صداپیشگی این شخصیت را در این سریال بر عهده داشته باشد؛ اما این موضوع هنوز رسما تایید یا تکذیب نشده است. علاوه بر این، لوگوی رسمی این چهار سریال نیز منتشر شده که شما در ادامه می‌توانید این لوگوها را مشاهده کنید:

برنتون توایتز در نقش دیک گریسون (رابین)، آنا دیوپ در نقش استارفایر، تیگان کرافت در نقش ریون، آلن ریچسون در نقش هاوک، مینکا کلی در نقش داو، رایان پاتر در نقش پسر وحش، لیندزی گورت در نقش کارآگاه ایمی رهرباخ، برونو بیچیر در نقش کتر نایلز کولدر (رئیس)، آوریل بالبی در نقش ریتا فار (الستا-گرل)، جیک میشلز در نقش رباتمن، کانر لزلی در نقش واندر گرل، دوین مورفی در نقش نگاتیو من و سیموس دور در یک نقش نامشخص، از جمله بازیگرانی هستند که در سریال Titans حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت.


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده