نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۱۰ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۲۸

نام قسمت سوم و زمان انتشار انیمه سینمایی Godzilla اعلام شد

شرکت توهو پیکچرز نام قسمت سوم انیمه سینمایی گودزیلا (Godzilla) به‌همراه زمان انتشار آن را رسما تایید و اعلام کرد.

سال گذشته، انیمه Godzilla: Planet of the Monsters (گودزیلا: سیاره هیولاها) منتشر شد و اخیرا دنباله این انیمه سینمایی نیز منتشر شده است. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین پوستر قسمت سوم انیمه Godzilla منتشر و نام و زمان انتشار این انیمه اعلام شده است. قسمت پایانی این سه‌گانه قرار است با نام Godzilla: Hoshi wo Kū Mono یا Stareater (ستاره‌خوار) منتشر شود. انیمه Godzilla: Stareater قرار است در ماه نوامبر امسال (بهمن یا آذر) در ژاپن ‌به‌روی پرده‌های سینما برود. علاوه بر این، اولین پوستر تبلیغاتی این انیمه سینمایی نیز منتشر شده است که این پوستر به حضور شخصیت کینگ گیدورا در قسمت سوم انیمه Godzilla اشاره می‌کند. شما در ادامه می‌توانید این پوستر را مشاهده کنید:

Godzilla: Stareater

انیمه Godzilla: City on the Edge of Battle، قسمت دوم این سه‌گانه بود که در تاریخ ۱۸ می امسال (۲۸ اردیبهشت) در ژاپن اکران شد. این انیمه سینمایی در آغاز اکرانش در ژاپن در رتبه هشتم گیشه قرار گرفت. با این حال، هنوز تاریخ انتشار نسخه آمریکایی و با زبان انگلیسی این انیمه اعلام نشده است. این انیمه سینمایی با همکاری مشترک شرکت پولیگان پیکچرز و توهو تولید می‌شود و مانند انیمه Planet of the Monsters قرار است توسط شبکه نت فلیکس در خارج از کشور ژاپن منتشر شود. انتظار می‌رود نسخه زبان انگلیسی انیمه Godzilla: City on the Edge of Battle در تابستان امسال از شبکه نتفلیکس منتشر شود و نسخه انگلیسی انیمه Godzilla: Stareater احتمالا در اوایل سال آینده میلادی منتشر خواهد شد.

کارگردانی سه‌گانه انیمه Godzilla بر عهده کوبون شیزونو، کارگردان مجموعه انیمه Detective Conan، به‌همراه هیرویوکی سشیتا، سازنده مجموعه انیمه‌های شوالیه‌های سیدونیا (Knights of Sidonia)، بوده و گن اوروبوچی، نویسنده انیمه Psycho-Pass (سایکو پاس) و انیمه سینمایی Psycho-Pass: The Movie (سایکو-پاس: فیلم)، کار نوشتن فیلمنامه این انیمه را بر عهده داشته است. مامورو ميانو، تاکاهیرو ساکورای، یوکی کاجی، سوگیتا توموکازو و جونیچی سوویب، از جمله بازیگرانی هستند که صداپیشگی شخصیت‌های سه‌گانه انیمه Godzilla را بر عهده داشته‌اند. 


منبع Animemojo
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده