نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۷ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۲۸

انتشار ویدیو تبلیغاتی فیلم Godzilla: King of Monsters

به‌تازگی برادران وارنر یک ویدیو تبلیغاتی از فیلم Godzilla: King of Monsters را منتشر کرده که حاوی تصاویری از هیولاهای فیلم است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، شرکت برادران وارنر ویدیو تبلیغاتی جدیدی از فیلم Godzilla: King of the Monsters (گودزیلا: پادشاه هیولاها) را منتشر کرده است. در طول سال‌های اخیر در فیلم‌های متعددی مانند دنباله‌های فیلم Cloverfield (کلاورفیلد) و دو فیلم Pacific Rim (حاشیه اقیانوس آرام)، شاهد حضور هیولاهای غول پیکر بودیم؛ اما بدون شک هیچکدام از این فیلم‌ها به موفقیت و محبوبیت فیلم Godzilla (گودزیلا) دست پیدا نکرده‌اند. حال دنباله این فیلم در دست ساخت است و به‌تازگی در حاشیه نمایشگاه لایسنسینگ امسال که در لاس وگاس آمریکا برگزار شد، ویدیوی تبلیغاتی کوتاهی از این فیلم منتشر شده است. در این ویدیو کوتاه به نظر می‌رسد که شاهد هیچ تصویر رسمی از فیلم Godzilla: King of Monsters نیستیم و بیشتر تصاویر آن از فیلم Godzilla و آمار مربوط به آن است؛ اما در بخش‌های کوتاهی از ویدیو یک نمای کلی از ظاهر جدید گودزیلا و کینگ گیدورا قابل مشاهده است که احتمالا از تصاویر مفهومی فیلم هستند. شما در ادامه می‌توانید این ویدیو را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

فیلم Godzilla: King of Monsters در ابتدا قرار بود در تاریخ ۲۲ مارس ۲۰۱۹ (۲ فروردین ۱۳۹۸) اکران شود؛ اما هفته گذشته برادران وارنر اکران این فیلم را حدود دو ماه عقب انداخت. اکنون فیلم Godzilla 2 (گودزیلا ۲) قرار است در تاریخ ۳۱ می ۲۰۱۹ (۱۰ خرداد ۱۳۹۸) به روی پرده‌های سینما برود. بدین ترتیب بسیار بعید است که در نمایشگاه کامیک کان سن دیگو امسال شاهد انتشار اولین تریلر این فیلم مورد انتظار باشیم؛ اما ممکن است برادران وارنر اولین تصاویر رسمی این فیلم را به‌زودی منتشر کند. طبق اولین خلاصه داستان فیلم که سال گذشته منتشر شد، در فیلم Godzilla: King of the Monsters شاهد حضور چند کایجو بسیار معروف خواهیم بود. ماترا، کینگ گیدورا و رودان، سه کایجویی هستند که گودزیلا باید با آن‌ها در این فیلم مبارزه کند.

میلی بابی براون، کایل چندلر، ویرا فارمیگا، چارلز دنس، سالی هاوکینز، کن واتانابه، رندی هیونز، توماس میدلتیچ، آیشا هیندز، اوشی جکسون جونیور، جانگ زئی، آنتونی راموس، الیزابت لودلو و رندی هیونز، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Godzilla: King of the Monsters حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. کارگردانی این فیلم بر عهده مایکل دووگرتی، کارگردان و نویسنده فیلم Krampus (کرمپوس)، بوده است. همچنین او به همراه زک شیلدز کار نوشتن فیلمنامه دنباله فیلم Godzilla را نیز بر عهده داشته است.


منبع Reddit
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده