نویسنده: علی گودرزی
// دوشنبه, ۷ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۰۱

بازی State Of Decay 2 رکوردهایی جدید در این مجموعه ثبت کرد

حضور میلیونی کاربران و مواردی این‌چنینی در بازی State Of Decay 2، رکوردهایی بی‌سابقه در این مجموعه ثبت کرده‌ است. با زومجی همراه باشید.

بازی State Of Decay 2، جدیدترین ساخته‌ی کمپانی Undead Labs، به تازگی برای پی سی و ایکس باکس وان منتشر و با واکنش نسبتا مثبت منتقدین مواجه شده است. حال در جدیدترین اخبار بازی دریافتیم که به نقل از آرون گرینبرگ، مدیر بخش بازاریابی ایکس‌باکس، آمار ثبت‌شده توسط این بازی خوشحال‌کننده بوده و بازی تا به اینجای کار «رکوردشکن» ظاهر شده است که گل سرسبد این اعداد، یک میلیون بازیکنی است که دقیقا طی دو روز بعد از انتشار جهانی بازی، وارد این جهان پر از زامبی شده‌اند.

با توجه به مطلب منتشر شده در وب‌سایت Xbox Wire، ارقام ثبت‌شده توسط بازی State Of Decay 2 رکوردهای ثبت‌شده در کل مجموعه‌ی State Of Decay را که شامل دو اثر شماره‌دار و یک اثر ریمستر شده است، شکانده است. اعدادی که قرار است پایین‌تر به بررسی آن‌ها بپردازیم، اعدادی هستند که در دو روز ابتدایی انتشار جهانی بازی ثبت شده‌اند؛ مثل آمار یک میلیون بازیکن که در این دو روز به تجربه‌ی بازی پرداخته‌اند. اگر کمی دقیق باشیم و نسخه‌ی Early Access بازی را نیز در این آمارگیری دخیل کنیم، درواقع ۶ روز پس از انتشار نسخه‌ی Early Access و دو روز بعد از انتشار جهانی نسخه‌ی اصلی بازی، این آمار ثبت شده است. (نسنخه‌ی Early Access برای کسانی که نسخه‌ی Ultimate Edition بازی را خریداری کرده بودند، قابل بازی بود)

آماری که در پایین مشاهده می‌کنیم، نشان‌گر پیشرفت جامعه‌ی آنلاین بازی نسبت به قسمت‌های قبلی است و یک موفقیت برای دومین قسمت از این مجموعه‌ی محبوب به شمار می‌رود:

  • حضور یک میلیون بازیکن در سرورهای بازی (به طور میانگین روزی ۱۶۶ هزار و ۶۶۷ نفر)
  • سه میلیون و پانصد هزار ساعت میزان بازی (به طور میانگین روزی ۵۸۳ هزار و ۳۳۳ ساعت)
  • چهل و یک هزار استریمِ آنلاین و متنوع (به طور میانگین روزی ۶ هزار ۸۳۳ استریم)
  • ششصد و هفتاد و پنج میلیون زامبی کشته شده (به طوری میانگین روزی ۱۱۲ میلیون و ۵۰۰ هزار زامبی)
  • شش میلیون میان وعده/وسیله‌ی آتش‌زا در بازی استفاده شده است (به طور میانگین روزی یک میلیون)

با توجه به گفته‌ی گرینبرگ، هر بازیکن به طور میانگین می‌تواند سه روز (به وقت خودِ بازی) زنده و از خطر زامبی‌ها در امان بماند؛ البته بعضی از بازیکنان توانسته‌اند بیش از یک ماه (به وقت خود بازی) زنده بمانند.

بازی State Of Decay 2 هم‌اکنون در دسترس دارندگان PC و Xbox One قرارگرفته است. یک نگاه به این آمار و ارقام و بررسی‌های انجام شده توسط سایت‌های مطرح، می‌تواند تضمین کننده‌ی موفقیت نسبی این اثر جذاب باشد. دارندگان سرویس Xbox Game Pass می‌توانند این بازی را با یک تخفیف بسیار خوب خریداری کنند.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده