// چهار شنبه, ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۴۵

درایور 18.4.1 کارت های گرافیک AMD منتشر شد

جدیدترین آپدیت درایور‌ کارت گرافیک AMD با نسخه 18.4.1 منتشر شده است.

شرکت AMD به تازگی اعلام کرد که نسخه‌ی ۱۸.۴.۱ درایور‌های Radeon Software Adrenalin Edition منتشر شده و در آن پشتیبانی از آخرین آپدیت ویندوز 10 شرکت مایکروسافت نیز گنجانده شده است. جدید‌ترین آپدیت شرکت مایکروسافت باعث شده بود که بازیکنانی که از چند کارت گرافیک روی سیستم خود بهره می‌برند در بازی Sea Of Thieves دچار مشکل پرش تصویر شوند.

علاوه بر این مورد، این درایور کارت گرافیک AMD اکثر مشکلاتی را که در بازی Call Of Duty: World War II برای دارندگان کارت‌های سری Radeon RX 400 وجود داشت رفع کرده است. این بروزرسانی همچنین مشکلاتی همچون ایجاد اعوجاج در تکسچر‌های آب در بازی World Of Final Fantasy و هنگ کردن سیستم در زمان لودینگ بازی را از میان برداشته است. یکی دیگر از مشکلاتی که در این نسخه به مقداری قابل ملاحظه‌ای رفع شده مشکل نرم‌افزار Radeon ReLive و ویژگی Instant Replay بوده است.

البته در کنار رفع موارد یاد شده، این بروزرسانی شرکت AMD باز هم مشکلات مربوط به بازی‌هایی همچون Rise of Tomb Raider ،World Of Tank ،The Witcher 3: Wild Hunt ،Destiny 2 ،Eyefinity و نرم‌افزار‌های Radeon Overlay و Netflix را رفع نکرده است.

در زمان نصب این بروزرسانی با چهار بسته‌ی مختلف روبه‌رو می‌شوید که برای پشتیبانی از ویندوز 7 و ویندوز 10 مایکروسافت در هر دو نسخه‌ی ۶۴ و ۳۲ بیت طراحی شده‌اند.

به یاد داشته باشید که برای نصب این نسخه از درایور کارت گرافیک لازم است که شما ابتدا نسخه‌ی قبلی را حذف کنید و سپس به نصب بروزرسانی برای سیستم‌ عامل مدنظرتان از طریق دستور العمل‌های نشان داده‌شده از سوی AMD اقدام فرمایید.


منبع softpedia
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده