// شنبه, ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۳۴

فروش بازی های یوبیسافت روی پلی استیشن 4 بیشتر از سایر پلتفرم ها بوده است

باتوجه به گزارش مالی کمپانی Ubisoft، بازی‌های این کمپانی روی پلی استیشن 4 عملکرد بهتری از نظر فروش داشته‌اند.

با پایان سال مالی، کمپانی‌های مختلف گزارش مالی‌های خود از فروش بازی‌ها و عملکرد کلی خود نسبت به سال گذشته و بازه زمانی مشابه را منتشر کرده‌اند و حال نوبت به کمپانی یوبیسافت رسیده است تا گزارش مالی خود که تا پایان ماه مارس ۲۰۱۸ محاسبه شده است، منتشر کند. با توجه به جدیدترین اخبار بازی، پلی استیشن 4 توانسته است یک بار دیگر از نظر فروش بازی روی یک کنسول، پلتفرم برتر کمپانی یوبی سافت شناخته شود. این کنسول عملکرد بهتری را نسبت به ایکس باکس وان، کامپیوتر و نینتندو سوییچ از خود به‌نمایش گذاشته است.

گزارش مالی یوبیسافت

گزارش مالی یوبیسافت

درادامه ایوس گیلموت، مدیرعامل کمپانی یوبیسافت با انتشار یک بیانیه در مورد عملکرد این کمپانی صحبت کرد. وی در بیانیه خود گفت:

کمپانی یوبی سافت سال مالی را با ادامه دادن موفقیت‌هایش و یک عملکرد خوب به پایان رساند. به‌لطف وجود کیفیت خود بازی‌های عرضه شده، سرویس‌های قوی و جامعه کاربری‌های عمیق، یوبیسافت توانست برندهای خود را بیش از پیش تقویت کند. در جریان سه ماهه چهارم سال مالی، شاهد عرضه موفق بازی Far Cry 5 بودیم که توانست دومین عرضه برتر بازی‌های یوبی سافت را به خود اختصاص دهد. از طرفی مسابقات بازی Rainbow Six Siege به رکورد جدیدی از نظر تعداد بیننده رسید و در این میان نیز می‌توان به ادامه پیدا کردن موفقیت بازی Assassin's Creed Origins و بازی Mario + Rabbids: Kingdom Battle اشاره کرد. در نتیجه با ثبت رکورد فروش بالا، درآمد دیجیتالی و محصولات عرضه شده قبلی و سودآوری، توانستیم به عملکردی بهتر از چیزی که پیش بینی کرده بودیم، برسیم.

وی در ادامه صحبت‌های خود افزود:

در کوتاه مدت و میان مدت، یوبیسافت فرصت‌های زیادی برای استفاده و در نتیجه سوددهی بیشتر دارد. برای مثال تحول دیجیتالی ما نیز سریع‌تر از چیزی که انتظارش را داشته باشیم، در حال پیش رفتن است. از طرفی پتانسیل ما در بازار پلتفرم کامپیوتر و موبایل، مخصوصا در چین، بسیار بزرگ است. درانتها به توسعه و بهبود ساختار بخش eSports خود ادامه خواهیم داد.

اما برای سوددهی بلند مدت، وجود استریم‌های مختلف از بازی‌های‌مان، سبب می‌شود که آثار کمپانی یوبیسافت مخاطبان بیشتری داشته باشند. در نتیجه ما روی سرویس آنلاین خود سرمایه‌گذاری زیادی کرده‌ایم که تا به امروز ۸۸ میلیون کاربر فعال دارد. همچنین در این میان هوش مصنوعی بهتری را توسعه خواهیم داد تا تجربه بازیکنان را بیش از پیش افزایش دهد و پروفایل بهتری را برای هر بازیکن خلق کند.

البته نشست خبری یوبی‌سافت اطلاعات مهم دیگری نیز داشتند که از میان آن‌ها می‌توان به افزایش ۳۱۰ میلیون دلاری درآمد این کمپانی در زمان عرضه بازی Far Cry 5 اشاره کرد. در ادامه می‌توانید موارد مهم نشست خبری یوبیسافت با سرمایه‌گذارن و تحلیل‌گران را مشاهده کنید.

  • فروش سالانه ۱۷۳۱.۹ میلیارد یورویی که ۱۸.۶ درصد نسبت به سال گذشته رشد داشته است و از انتظار این کمپانی (آن‌ها انتظار فروش سالانه ۱۶۴۰ میلیارد یورو داشته‌اند) نیز فراتر رفته است.
  • بازی Far Cry 5 دومین عرضه برتر در میان آثار یوبیسافت را به خود اختصاص داد که در هفته اول عرضه‌اش توانست ۳۱۰ میلیون دلار فروش داشته باشد.
  • با توجه به آمار، بازی Rainbow Six Siege بیش از ۳۰ میلیون کاربر ثبت نامی دارد و بیننده‌های مسابقات Six Invitational، حدود ۳۰۰ درصد افزایش داشته است.
  • بازی The Division بیش از ۲۰ میلیون کاربر ثبت نامی دارد.
  • بازی Ghost Recon Wildlands بیش از ۱۰ میلیون کاربر ثبت نامی دارد و از نظر کاربرانی که به صورت همزمان آنلاین و بازی را تجربه کرده‌اند، به رکورد جدیدی در این سه ماهه چهارم رسیده است.
  • درآمد دیجیتالی سالیانه ۳۷.۸ درصد نسبت به سال گذشته افزایش داشته و به‌رقم ۱۰۰۴.۷ میلیون یورو رسیده است.
  • درآمد سالیانه از فروش بازی‌ها و محصولات گذشته یوبیسافت ۲۷.۲ درصد افزایش پیدا کرده و به‌رقم ۸۲۶ میلیون یورو رسیده است.

در انتها می‌توانید تصویری از محتویات آینده کمپانی یوبیسافت که در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت مشاهده کنید. همچنین نظرات خود در مورد کمپانی یوبی‌سافت و عملکرد بازی‌هایش را با زومجی در میان بگذارید.

گزارش مالی یوبیسافت


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده