// سه شنبه, ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۰۱

ویدیو مقایسه گرافیکی بازی Days Gone

یکی از کاربران وب‌سایت یوتیوب با نام کاربری Cycu1 ویدیویی با محوریت مقایسه گرافیکی بین نمایش‌های بازی Days Gone منتشر کرده است.

بازی Days Gone در نمایشگاه E3 2016 به عنوان یکی از بازی‌های انحصاری کنسول Playstation 4 معرفی شد و توانست توجه بسیاری را به خود جلب کند. این محصول استودیو Bend که در سبک اکشن ماجراجویی با محوریت ترس و بقا ساخته و روند توسعه آن از سال ۲۰۱۵ آغاز شده است، در فضایی پسا‌آخرالزمان جریان دارد که به دلیل یک بیماری همه‌گیر، بخش اعظم بشریت از بین رفته است و میلیون‌ها نفر به موجوداتی شبیه به زامبی به نام Freakers تبدیل شده‌اند. در حالی که عرضه بازی Days Gone به سال ۲۰۱۹ منتقل شده است، مجله Game Informer ویدیویی از یک سال اول این بازی منتشر شده است که برخی از مکانیک‌های بازی را به نمایش می‌گذارد. حال طبق جدید‌ترین اخبار بازی، Cycu1، از کاربران وب‌سایت یوتیوب ویدیو‌های منتشر شده در نمایشگاه E3 2016 و مجله گیم‌ اینفورمر را از لحاظ گرافیکی مقایسه کرده است.

پیش از مقایسه نمایش‌های بازی Days Gone باید به این نکته توجه داشت که این ویدیو‌ها در ساعت متفاوتی ضبط شده‌اند که این امر باعث تغییراتی در نور‌پردازی در محیط جنگلی دید شده است. همچنین قرار داشتن بازی در حالت آلفا به این معنا است که تغییرات بیشتری در بازی اعمال خواهد شد.

به جز تغییرات فضای بازی که به تاریک شدن آن منجر شده است، به وضوح می‌توان مشاهده کرد که در ویدیو منتشر شده از سوی گیم اینفورمر، دیکن سنت جان، پروتا‌گونیست بازی Days Gone مسن‌تر از نمایش بازی در E3 2016 به نظر می‌رسد. ویدیو مقایسه گرافیکی بازی Days Gone را در زیر مشاهده می‌کنید:

دانلود از آپارات


منبع Gamepur
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده