// دوشنبه, ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۲۸

کازونوری یامائوچی معتقد است Gran Turismo راه‌های نرفته بسیاری دارد

در جریان فینال Nations Cup اولین دوره مسابقات Gran Turismo Sport World Tour، کازونوری یامائوچی در مورد سری Gran Turismo سخن گفته است.

امروز کمپانی سونی میزبان فینال Nations Cup اولین دوره مسابقات Gran Turismo Sport World Tour بوده است و همچنین شاهد حضور کازونوری یامائوچی، تهیه کننده بازی Gran Turismo Sport نیز بودیم. با توجه به اخبار بازی، یامائوچی قبل از شروع رقابت اصلی میان راننده‌ها، به این مورد اشاره کرده است که دیدن راننده‌های متعدد برای رقابت با یکدیگر آن هم در مسابقات Gran Turismo، این حس را به وی داده است که تلاشش در جریان تمامی این سال‌های روی سری Gran Turismo، موفقیت آمیز بوده است. یامائوچی در این باره می‌گوید:

سال‌های زیادی روی سری Gran Turismo کار کردم، من فکر می‌کردم که بدون بازیکنان بزرگ، این سری هیچ‌وقت کامل نخواهد شد. با دیدن این حس ورزش‌دوستی، تکنیک و مهارت رانندگانی که در جریان این چند روز با یکدیگر مسابقه داده‌اند، من فکر می‌کنم به نقطه‌ای رسیده‌ایم که Gran Turismo، به یک اثر کامل تبدیل شده است.

همچنین پس از تمام شدن فینال مسابقات و اهدای جوایز، از یامائوچی پرسیده شد چه حسی نسبت به این رویداد دارد. در پاسخ به این سوال یامائوچی اعلام کرد که هنوز راه‌های نرفته‌ی بسیاری وجود دارد:

پس از اولین رویداد رسمی بازی Gran Turismo Sport، موارد بسیاری وجود دارند که باید آن‌ها را انجام دهیم تا به این نقطه (کامل شدن Gran Turismo) برسیم. پنج سال پیش بود که با فدراسیون FIA تصمیم به ساخت یک بازی موتور اسپورت جدید گرفتیم. این پنج سال تلاش باعث شد به جایی که الان هستیم، برسیم. با دیدن این رویداد، موارد بسیاری وجود دارند که باید آن‌ها را انجام دهیم تا شاهد بهتر شدنش باشیم و در انتها، Gran Turismo را خواهیم دید که خیلی خیلی بهتر از قبل شده است.

همچنین کازونوری یامائوچی در جریان مراسم اهدا جوایز از راننده‌ها تشکر کرد و اعلام کرد که آن‌ها راننده‌های شگفت‌انگیزی هستند و مسابقات هیجان انگیزی را خلق کردند. در جریان دور فینال شاهد یک رقابت تنگاتنگ میان جورجیو مانگانو از ایتالیا و کیمو کایلا بودیم که این فینال در پیست Moza انجام شد. با این‌حال اگر مشتاق دیدن این مسابقات هستید، می‌توانید از اینجا مسابقات Gran Turismo Sport World Tour را مشاهده کنید که به شخصه پیشنهاد می‌کنم به‌سراغ آخرین مسابقه از این دوره مسابقات بروید. درآخر نظر شما کاربران زومجی در مورد بازی Gran Turismo Sport چیست؟ آیا از تجربه این بازی لذت برده‌اید؟

از دیگر اخبار حول بازی Gran Turismo Sport می‌توان به آپدیت اخیر بازی اشاره کرد. تیم سازنده بازی Gran Turismo Sport با انتشار آپدیت‌های متفاوت سعی دارد این بازی را از نظر اتومبیل و همچنین رویدادهای مختلف برای بخش آفلاین بازی، به‌روز نگه دارد و باید ببینیم درآینده چه محتویاتی را به بازی Gran Turismo Sport اضافه خواهند کرد. بازی Gran Turismo Sport توانست از زومجی نمره ۷ را دریافت کند که زومجی در توضیحات نقد خود نوشت:

بازی Gran Turismo Sport تمام تلاشش را کرده تا راه خود را از دیگر نسخه‌های این سری جدا کند و تجربه‌ای متفاوت و هیجان‌انگیز ارایه دهد. اما تکیه بیش از حد این بازی به بخش آنلاینی که آن هم به صورت نه چندان کامل کار شده و بی‌توجه‌ای به افرادی که دنبال یک بخش تک نفره پر محتوا هستند، ضربه بدی به ستون‌های اصلی بازی زده است. همچنین کمبود محتوا، تعداد کم ماشین‌ها و تعداد کم پیست‌ها، بیش از پیش ستون‌های بازی را متزلزل کرده و ارزش بازی را بسیار پایین آورده است.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده