نویسنده: علی نوروزی
// سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۳۱

تریلر جدید Gran Turismo Sport محتویات آپدیت اخیر بازی را نشان می‌دهد

بخش سرگرمی‌های تعاملی سونی تریلر جدیدی را به منظور یادآوری دانلود جدیدترین بروزرسانی بازی Gran Turismo Sport به بازیکنان، منتشر کرد.

بازی Gran Turismo Sport به تازگی به نسخه 1.18 آپدیت شد و حال در تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که بخش سرگرمی‌های تعاملی سونی تریلر جدیدی را منتشر کرده است تا دانلود این بروزرسانی را به کسانی که آن را از دست داده‌اند، یادآوری کند.

این تریلر بیشتر روی نمایش طرح مفهومی Toyota GR Supra Racing Concept تمرکز دارد که اخیرا در نمایشگاه خودرو ژنو (Geneva Motor Show) از آن رونمایی شد و در بروزرسانی جدید به بازی Gran Turismo Sport راه یافت. این تریلر همچنین طرح جدید مسیر مسابقه Dragon Trail با نام Gardens (و معکوس آن با نام Gardens II) را که تنوع بیشتری برای فهرست مسیرهای مسابقه به ارمغان می‌آورد، به تصویر می‌کشد.

در کنار این موارد، بروزرسانی جدید سه رویداد تازه را به حالت تک‌نفره GT Lague، بخش Hawaii را به حالت Scapes و چند ویژگی متفاوت را به بازی اضافه می‌کند. همچنین اواخر فروردین‌ماه کمپانی آئودی دو مدل مفهومی و آینده‌نگرانه با نام‌های آئودی Vision Gran Turismo و آئودی e-tron Vision Gran Turismo معرفی کرده بود که با بروزرسانی 1.17 در دسترس کاربران قرار گرفت.

بازی Gran Turismo Sport در تاریخ ۲۵ مهرماه سال گذشته (۱۷ اکتبر) در امریکای شمالی و در تاریخ ۲۶ مهرماه سال گذشته (۱۸ اکتبر) در اروپا منتشر شد و در حال حاضر به صورت انحصاری در پلی استیشن 4 در دسترس است. این بازی در بررسی زومجی نمره ۷ را دریافت کرد که خلاصه‌ای از آن به شرح زیر است:

بازی Gran Turismo Sport تمام تلاشش را کرده تا راه خود را از دیگر نسخه‌های این سری جدا کند و تجربه‌ای متفاوت و هیجان‌انگیز ارائه دهد. اما تکیه بیش از حد این بازی به بخش آنلاینی که آن هم به صورت نه‌چندان کامل کار شده و بی‌توجهی به افرادی که دنبال یک بخش تک‌نفره پر محتوا هستند، ضربه بدی به ستون‌های اصلی بازی زده است. همچنین کمبود محتوا، تعداد کم ماشین‌ها و تعداد کم پیست‌ها، بیش از پیش ستون‌های بازی را متزلزل کرده و ارزش بازی را بسیار پایین آورده است.

شما می‌توانید تریلر جدید بازی را در ادامه مشاهده کنید و نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.

دانلود از وب‌سایت آپارات

 


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده