نویسنده: محمد شیرزاده
// دوشنبه, ۲۰ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۲۷

خالق سریال Sense8 می‌خواهد روی سریال ارباب حلقه ها کار کند

سازنده سریال Sense8 به دنبال ساخت سریال The Lord of the Rings شبکه آمازون است. 

سریال ارباب حلقه ها (The Lord of the Rings) آمازون در حال حاضر یکی از مورد انتظار‌ترین سریال‌های در انتظار تولید است و صحبت‌های اخیر پیرامون هزینه یک میلیارد دلاری کمپانی روی این سریال نیز امید به موفقیت آن را افزایش داده است. سریال The Lord of the Rings قرار است پیش درآمدی بر فیلم‌های ارباب حلقه‌ها و هابیت (The Hobbit) باشد و غیر از این موضوع اطلاعات بیشتری از آن در دسترس نیست. در حالی که ما منتظر انتشار جزئیات بیشتر از این سریال هستیم، یک نویسنده مشهور هالیوود پا پیش گذاشته و برای کار روی این سریال اعلام آمادگی کرده است.

جی مایکل استرازینسکی، سازنده سریال‌های بابیلون ۵ (Babylon 5) و حس هشتم (Sense8)، اعلام کرده حاضر است حتی ریه‌اش را برای انتخاب شدن به عنوان سازنده سریال ارباب حلقه‌ها از دست بدهد. استرازینسکی با انتشار پستی در توییتر این موضوع را اعلام کرد و جالب است بدانید به جای شبکه آمازون به اشتباه نتفلیکس را در آن پست تگ کرد. به هر حال چیزی که مهم است این است که وی به ارباب حلقه‌ها علاقه دارد و فیلم‌های آن را بالای ۱۰ دفعه تماشا کرده و هر دو سال یک بار کتاب‌های این مجموعه را می‌خواند. علاوه بر این‌ها، وی یکی از مقاله‌های دانشگاهی‌اش را کاملا به زبان الف‌ها نوشته است.

استرازینسکی همچنین گفت به نظرش شان آستین که در فیلم‌های ارباب حلقه‌ها نقش سم را بازی کرد با انتخاب وی به عنوان سازنده سریال موافقت خواهد کرد. همچنین آستین نیز از استرازینسکی پشتیبانی کرد. از دیگر کارهای استرازینسکی نیز می‌توان به نوشتن داستان فیلم بچه جایگزین (Changeling) به کارگردانی کلینت ایستوود که نامزد سه جایزه اسکار شد اشاره کرد.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده