نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۱۵ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۰۱

تمدید ۱۰ سریال شبکه CW برای یک فصل دیگر

شبکه CW از تمدید ۱۰ سریال خود از جمله تمامی سریال‌های ابرقهرمانی این شبکه برای یک فصل دیگر خبر داد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، شبکه CW از تمدید ۱۰ سریال این شبکه برای یک فصل دیگر خبر داده است. این شبکه با انتشار بیانیه‌ای از تمدید رسمی سریال Jane the Virgin برای فصل پنجم، سریال Crazy Ex-Girlfriend برای فصل چهارم و پایانی، سریال Riverdale (ریوردیل) برای فصل سوم، سریال Dynasty برای فصل دوم و سریال Supernatural (سوپرنچرال) برای فصل چهاردهم خبر داد. با تمدید سریال Supernatural برای یک فصل دیگر، شاهد نمایش سیصدمین قسمت این سریال در فصل جدید آن از شبکه CW خواهیم بود. علاوه بر این، این شبکه تمامی سریال‌های ابرقهرمانی خود را برای یک فصل دیگر تمدید کرده است.

شبکه CW اعلام کرد که سریال Arrow (کماندار) برای فصل هفتم، سریال The Flash (فلش) برای فصل پنجم، سریال Legends of Tomorrow (افسانه‌های فردا) برای فصل چهارم، سریال Supergirl (سوپرگرل) برای فصل چهارم و سریال Black Lightning (بلک لایتنینگ) برای فصل دوم تمدید شده‌اند. با تمدید سریال Arrow و سریال The Flash برای یک فصل دیگر، شاهد انتشار قسمت صد و پنجاهم سریال Arrow در طول فصل هفتم سریال و همچنین شاهد انتشار قسمت صدم سریال The Flash در طول فصل پنجم آن خواهیم بود. مارک پدویتز،‌ رئیس شبکه CW در بیانیه منتشر شده گفت:

شبکه CW برنامه‌های تلویزیونی خود در ۶ شب یکشنبه تا جمعه را برای یک فصل دیگر تمدید کرده است و ما افتخار می‌کنیم که چنین مجموعه‌های بزرگ و گسترده‌ای را در پخش سال ۲۰۱۸-۲۰۱۹ خود داشته باشیم. با انتخاب این ۱۰ سریال برای یک فصل دیگر، ما یک برنامه‌ریزی فوق العاده برای پخش از فصل پاییز تا ماه می سال آینده میلادی را انتخاب کرده‌ایم و سریال‌های بیشتری هم به آن اضافه خواهند شد. همچنین من به خصوص خوشحال هستم که ما همچنان قرار است کارهای فوق العاده‌ای با نویسندگان، کارگردانان و تولید کنندگان را که این مجموعه‌ها با طرفداران بسیار پر شور را خلق کرده‌اند، انجام دهیم.

The Flash

با این حال، شبکه CW هنوز سریال‌های دیگرش از جمله سریال iZombie (آی‌زامبی)، سریال The 100 (صد نفر)، سریال Life Sentence (حکم زندگی) و سریال Valor را برای فصل جدید تمدید نکرده است.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده