نویسنده: رضا علمی
// چهار شنبه, ۱۵ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۵۸

زازی بیتز همبازی ناتالی پورتمن و کریستن استوارت می‌شود

زازی بیتز، بازیگر نقش شخصیت دومینو در فیلم Deadpool 2، قرار است در دو پروژهٔ جداگانه با ناتالی پورتمن و کریستن استوارت همبازی شود.

زازی بیتز، بازیگر نقش شخصیت دومینو در فیلم Deadpool 2 (دِدپول ۲)، این روزها بسیار مورد توجه فیلمسازان قرار گرفته است و پیشنهادهای زیادی برای نقش‌آفرینی در فیلم‌های متفاوت دارد. در حال حاضر وی در حال مذاکره با سازندگان فیلم Against All Enemies (در برابر تمامی دشمنان) است که ایفای نقش اصلی این فیلم بر عهدهٔ کریستن استوارت، بازیگر فیلم‌هایی همچون Camp X-Ray (کمپ ایکس ری)، Snow White and the Huntsman (سفیدبرفی و شکارچی)، Twilight (گرگ‌ومیش) و Into the Wild (به‌سوی طبیعت وحشی)، خواهد بود. کریستن استوارت در این فیلم نقش بازیگری به نام جین سیبرگ را ایفا خواهد کرد که در اواخر دههٔ ۶۰ میلادی مورد هدف کمپین کوینتلپرو FBI (پروژه‌های مخفی و گاه غیرقانونی انجام شده توسط FBI با هدف پاییدن، نفوذ، بی‌اعتبارسازی و اخلال در سازمان‌های سیاسی داخلی) قرار می‌گیرد. زازی بیتز همچنین قرار است با ناتالی پورتمن در فیلم Pale Blue Dot (نقطهٔ آبی کمرنگ)، همبازی شود و پورتمن در این فیلم نقش فضانوردی را ایفا خواهد کرد که پس از اتمام یک مأموریت فضایی طولانی مدت، با بازگشت به زمین قصد سروسامان دادن به زندگی خود را دارد.

زازی بیتز از سال ۲۰۱۶ در سریال کمدی و درام Atlanta (آتلانتا) دونالد گلاور حضور دارد و حضور در این سریال و ایفای نقش شخصیت ونسا سبب معروفیت این هنرپیشهٔ آمریکایی-آلمانی شد. نام زازی بیتز در لیست بازیگران فصل دوم سریال Atlanta نیز دیده می‌شود و در فصل دوم که در سال ۲۰۱۸ به روی آنتن شبکهٔ FX خواهد رفت، به رابطهٔ شخصیت ونسا و شخصیت اِرن (با نقش‌آفرینی دونالد گلاور) بیشتر پرداخته خواهد شد. تسلط زازی بیتز بر زبان آلمانی کمک فراوانی به وی در این سریال کرد و همین موضوع دستمایهٔ روابط آتی شخصیت ونسا با ارن خواهد بود. اواخر سال جاری نیز شاهد اکران قسمت دوم فیلم Deadpool خواهیم بود و زازی بیتز نقش شخصیت دومینو را در این فیلم ایفا خواهد کرد. حضور در این فیلم به معروفیت هرچه بیشتر این بازیگر کمک فراوانی خواهد کرد.

طبق گزارشی که چندی پیش سایت هالیوود ریپورتر (THR) منتشر کرده بود، زازی بیتز قرارداد حضور در چند فیلم کمپانی فاکس (Fox Company) را امضاء کرده است. طبق آن گزارش، زازی بیتز حداقل در سه فیلم، نقش شخصیت دومینو را ایفا خواهد کرد که یکی از این فیلم‌ها، قسمت دوم Deadpool است. این نوع قرارداد بستن در هالیوود جا افتاده است و معمولاً بازیگرانی که در مجموعه‌ای محبوب، نقشی را ایفا می‌کنند، قرارداد حضور در چند فیلم را امضاء کرده‌اند. در هر صورت این قرارداد خبر از این موضوع می‌دهد که زازی بیتز نقش مهمی در دنیای مجموعهٔ دِدپول خواهد داشت. فیلم Deadpool 2 در ابتدا قرار بود در تاریخ ۱ ژوئن ۲۰۱۸ (۱۱ خردادماه ۱۳۹۷) اکران شود، اما ماه گذشته کمپانی فاکس قرن بیستم از جلو افتادن اکران این فیلم خبر داد. فیلم Deadpool 2 اکنون قرار است در تاریخ ۱۸ می ۲۰۱۸ (۲۸ اردیبهشت‌ماه ۱۳۹۷) به روی پرده‌ٔ سینما برود. رایان رینولدز در نقش دِدپول، جاش برولین در نقش کیبل، زازی بیتز در نقش دومینو،‌ استفان کاپیساک در نقش کلاسوس، برایانا هیلدبرند در نقش نگاسونیک، جک کزی در نقش بلک تام، لزلی اوگامس در نقش Blind Al، تی جی میلر در نقش ویزل، مورنا باکرین در نقش ونسا، کارا سانی در نقش دوپیندر، جولیان دنیسون در یک نقش نامشخص، کوتسونا شیئوری در یک نقش نامشخص و تری کروس در یک نقش نامشخص، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Deadpool 2 حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. کارگردانی این فیلم بر عهده دیوید لیچ، کارگردان فیلم Atomic Blonde (بلوند اتمی) بوده است. همچنین مانند فیلم اول، پاول ورنیک و رت ریس کار نوشتن فیلمنامه فیلم Deadpool 2 را بر عهده داشته‌اند.

Zazie

طبق گزارش سایت وِرایتی، زازی بیتز در حال مذاکره با سازندگان فیلم Against All Enemies برای حضور در این فیلم و همبازی شدن با کریستن استوارت است. از جزئیات نقش شخصیتی که وی قرار است در این فیلم بر عهده داشته باشد، خبری منتشر نشده است و تنها می‌دانیم وی نقشی فرعی در فیلم Against All Enemies خواهد داشت. همچنین سایت هالیوود ریپورتر نیز در گزارشی جداگانه، خبر از حضور زازی بیتز در فیلم Pale Blue Dot نوآ هاولی داد؛ وی در این فیلم با ناتالی پورتمن و جان هَم، همبازی خواهد شد.

حضور در فیلم Pale Blue Dot می‌تواند تجربه‌ای متفاوت برای زازی بیتز باشد و وی این شانس را دارد با کارگردان دو سریال محبوب Frago و Legion، یعنی نوآ هاولی همکاری کند

با حضور در فیلم Against All Enemies، زازی بیتز شانس حضور در فیلمی جدی و متفاوت را پیدا خواهد کرد. داستان شخصیت جین سیبرگ، تراژدی سیاه رخ‌داده برای این ستارهٔ هالیوود را به تصویر می‌کشد و نشان می‌دهد زمانی که شخصیتی معروف و پرآوازه سعی می‌کند از رویدادی حمایت کند، چطور توسط نیروهای بیرونی ساکت می‌شود. از دیگر بازیگرانی که در این فیلم حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند می‌توان به آنتونی مکی، جک اُکانل، مارگارت کوآلی و کولم مینی اشاره کرد. بندیکت اندروز کارگردانی فیلم Against All Enemies را بر اساس فیلمنامه‌ای از جوئل شارپنل و آنا واترهوس بر عهده خواهد داشت.

از طرف دیگر حضور در فیلم Pale Blue Dot نیز می‌تواند تجربه‌ای متفاوت برای زازی بیتز باشد و وی این شانس را دارد که با کارگردان دو سریال محبوب Frago (فارگو) و Legion (لژیون)، یعنی نوآ هاولی همکاری کند. ناتالی پورتمن در این فیلم نقش فضانوردی را خواهد داشت که پس از بازگشت به زمین، برای خو گرفتن با واقعیت و شرایط موجود دچار مشکل می‌شود.

زازی بیتز در فیلم High Flying Bird (پرندهٔ بلند پرواز) استیون سودربرگ نیز حضور خواهد داشت و در این فیلم با آندره هالند همبازی خواهد بود.

 


منبع Screenrant
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده