نویسنده: علی نوروزی
// سه شنبه, ۱۴ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۲۰

ویدیو گیم‌ پلی جدید God of War نبرد با ترول و کاوش در محیط را نشان می‌دهد

کمپانی سونی ویدیو گیم‌پلی جدیدی از بازی God of War منتشر کرد که نبرد با ترول، کاوش در محیط و موارد بیشتری را به تصویر می‌کشد.

در تازه‌ترین اخبار بازی، بخش سرگرمی‌های تعاملی سونی تریلر جدیدی از بازی God of War، جدیدترین اثر استودیو سانتا مونیکا منتشر کرد که پنج دقیقه از گیم‌پلی این بازی به شدت مورد انتظار را به نمایش در می‌آورد.

این ویدیو جزئیات جدیدی از بازی را به نمایش در می‌آورد و بخش‌هایی از بازی را فاش می‌کند

این گیم‌پلی مبارزه با ترول، کاوش در محیط بازی و تعامل کریتوس و آترئوس را نشان می‌دهد

این تریلر مبارزه با یک ترول درشت هیکل را به تصویر می‌کشد. ترول‌ها لزوما شبیه به هم نیستند، بلکه هر یک ویژگی‌های منحصربه‌فرد خود را دارند و با یکدیگر متفاوت هستند. همچنین هر کدام با روش خاصی به مبارزه می‌پردازد و نام مختص به خود را دارند. در این تریلر همچنین کاوش در محیط به نمایش در می‌آید و در آن شاهد جستجو برای صندوق‌ها، اشیای گران‌بها، پازل‌ها و تعامل بین کریتوس و آترئوس هستیم. شما می‌توانید این ویدیو را در ادامه مشاهده کنید. 

دانلود از وب‌سایت آپارات

بازی God of War مراحل ساخت خود را با موفقیت پشت سر گذاشته است و در تاریخ سی و یکم فروردین‌ماه (۲۰ آوریل ۲۰۱۸) به صورت انحصاری برای کنسول پلی‌استیشن 4 منتشر خواهد شد. این بازی فاقد سیستم پرداخت درون برنامه‌ای است و برای اتمام آن به ۲۵ تا ۳۵ ساعت زمان نیاز است. بازی خدای جنگ چهار درجه سختی مختلف خواهد داشت که درجه‌های بالاتر تنها باعث سخت‌تر شدن الگوریتم بازی نمی‌شوند، بلکه جزئیاتی نظیر الگوی حرکات و حمله دشمنان هم چالش‌برانگیزتر خواهد شد. همچنین این بازی یک حالت گرافیکی ویژه برای کنسول پلی‌استیشن 4 پرو خواهد داشت و با الهام از بازی تحسین‌شده The Last of Us روابط انسانی را به تصویر می‌کشد. شما می‌توانید تا زمان انتشار بازی با مقاله «دفتر خاطرات: از المپوس تا میدگارد با God of War» مروری بر خاطرات‌تان از این مجموعه محبوب و قدیمی داشته باشید و با مقاله «نگاهی ویژه به تغییرات برجسته بازی God of War» تغییرات نسخه جدید بازی و دلایل ایجاد آن را بیشتر بشناسید. فراموش نکنید که نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده