// جمعه, ۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۲۸

نینتندو تاریخ برنامه خود برای E3 2018 را اعلام کرد

کمپانی نینتندو برنامه خود برای E3 2018 را اعلام کرد. این برنامه که به صورت ویدیویی از پیش ضبط شده خواهد بود، در روز ۲۱ خرداد ماه به نمایش در‌ می‌آید.

کمتر از دو ماه دیگر به نمایشگاه E3 2018 زمان باقی‌مانده است و به دنبال سایر کمپانی‌ها که زمان و تاریخ کنفرانس خبری خود را مشخص کرده‌اند، نینتندو نیز زمان و تاریخ دقیق برنامه خود در نمایشگاه E3 2018 را اعلام کرد.

با توجه به اخبار بازی منتشر شده، کمپانی نینتندو در روز سه‌شنبه ۲۲ خرداد ماه ساعت ۹ صبح به وقت PT (ساعت ۸:۳۰ شب به وقت ایران) برنامه خود را شروع می‌کند. همچنین مشخص شده که برنامه نینتندو در واقع یک حالت از پیش ضبط شده دارد و به صورت زنده برگزار نمی‌شود. متاسفانه اطلاعات بیشتر حول کنفرانس و محتوایی که نمایش داده خواهند شد، منتشر نشده است. اما کاربران می‌توانند منتظر اخبار بیشتری حول بازی Super Smash Bros و بازی Bayonetta 3 بمانند.

درادامه مشخص شد که بلافاصله پس از کنفرانس خبری نینتندو، برنامه سالانه Treehouse Live برگزار می‌شود که در جریان آن شاهد گیم‌پلی بازی‌های مختلف، صحبت‌های سازندگان و موارد دیگری هستیم که بیشتر مربوط کنسول نینتندو سوییچ هستند. در انتها مشخص شد که کنفرانس خبری نینتندو با محوریت بازی‌هایی است که در سال ۲۰۱۸ عرضه می‌شوند و علاقه‌ای به معرفی پروژه‌های آینده ندارد. همچنین بازی Super Smash Bros نینتندو سوییچ در نمایشگاه E3 2018 قابل بازی است و شاهد تورنومنت بازی Splatoon 2 خواهیم بود.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده