// پنجشنبه, ۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۲۹

State of Decay 2 به همراه بازی‌های دیگری ماه آینده به Xbox Game Pass اضافه می‌شود

Microsoft اعلام کرد که بازی State of Decay 2 به همراه آثاری دیگر ماه آینده یعنی مه به فهرست Xbox Game Pass اضافه می‌شود.

در جدیدترین اخبار بازی، کمپانی مایکروسافت اطلاعاتی از بازی‌های ماه آینده سرویس Xbox Game Pass کنسول ایکس باکس وان منتشر کرد. علاوه بر آثار معرفی‌شده، اکنون از دو بازی دیگر نیز نام برده شده است که در همان تاریخ عرضه‌شان به فهرست بازی‌های Xbox Game Pass اضافه می‌شوند.

یکی از این موارد بازی State of Decay 2 است که یکی از بازی‌های بزرگ و انحصاری ایکس باکس وان در سال جاری محسوب می‌شود. بازی مذکور در سبک جهان باز و حالت بقا طراحی شده است و کاربران پس از عرضه‌اش در تاریخ ۲۲ مه (اول خرداد) می‌توانند از طریق حالت همکاری چند نفره جدید به تجربه آن بپردازند. این بازی برای پلتفرم‌های مایکروسافت یعنی کنسول ایکس‌باکس وان و ویندوز 10 در دسترس قرار می‌گیرد و از آنجا که بازی از سیستم Cross Platform نیز پشتیبانی می‌کند، بازیکنان می‌توانند با استفاده از پلتفرم‌های یاد شده، در قالب حداکثر تا چهار بازیکن، بازی را تجربه کنند.

بازی بعدی که به واسطه سیستم Game Pass در دسترس کاربران قرار می‌گیرد، Laser League نام دارد. این بازی در واقع یک اثر آرکید و چندنفره است که در استودیو Roll7، سازنده بازی اسکیت‌بورد OlliOlli، توسعه یافته است. بازی مذکور سال گذشته میلادی در قالب سیستم Early Access در پلتفرم استیم در دسترس بود و قرار است که در تاریخ ۱۰ مه (۲۰ اردیبهشت) برای پلی استیشن 4، Xbox One و پی سی منتشر شود. همانند بازی پیشین، Laser League نیز پس از عرضه‌اش به جمع بازی‌های Game Pass اضافه می‌شود.

state of decay 2

ماه مه آثار دیگری نیز در اختیار دارندگان سرویس گیم پس قرار می‌گیرد که شامل سبک‌های مختلف می‌شود. بازی آشپزی چندنفره Overcooked،‌ بازی پلتفرم قدیمی Sonic & Knuckles،‌ بازی پازل Unmechanical: Extended، بازی شوتر جهان‌باز Homefront: The Revolution و بازی شبیه ساز The Escapists از دیگر آثاری است که ماه آینده میلادی به دست مشترکین می‌رسد.

یکی دیگر از مواردی که تا حدودی عجیب به نظر می‌رسد مربوط به راه‌یابی بازی PES 2018 به این سرویس در تاریخ ۱ مه می‌شود. این موضوع از آنجا عجیب است که این بازی در تاریخ ۳۱ آگوست از دسترس خارج می‌شود و پس از آن شاهد عرضه نسخه جدید سری Pro Evolution Soccer یعنی PES 2019 خواهیم بود.

در ادامه مطلب می‌توانید از فهرست بازی‌های ماه‌ آینده یعنی مه باخبر شوید. در حالی که از بازی‌هایی که قرار است در آینده به سرویس اضافه شود، اطلاعاتی منتشر نشده است، اما احتمال می‌رود که بازی‌های First Party مایکروسافت همچون Crackdown 3 نیز پس از عرضه‌شان در این فهرست قرار بگیرد.

بازی‌های Xbox Game Pass در ماه مه

۱ مه (۱۱ اردیبهشت)

  • بازی The Escapists
  • بازی Homefront: The Revolution
  • بازی Overcooked
  • بازی PES 2018
  • بازی Sonic & Knuckles

۱۰ مه (۲۰ اردیبهشت)

  • بازی Laser League

۲۲ مه (۱ خرداد)

  • بازی State of Decay 2

نظرات خود را در مورد سرویس Xbox Game Pass و بازی‌های آن با زومجی در میان بگذارید.


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده