// پنجشنبه, ۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۰۲

ویدیو جدید Dark Souls Remastered با محوریت باس های بازی

کمپانی باندای نامکو ویدیو جدیدی از بازی Dark Souls: Remastered را منتشر کرد که باس‌های بازی را نشان می‌دهد.

در اواخر ماه می، بازی Dark Souls Remastered برای کامپیوتر، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان عرضه خواهد شد و حال، کمپانی باندای نامکو (Bandai Namco Entertainment) به مناسبت نزدیک شدن به عرضه بازی، ویدیویی را از Dark Souls Remastered منتشر کرده است.

داستان بازی Dark Souls در سرزمین Lordran روایت می‌شود؛ جایی‌ که پر از دشمنان و باس‌های متفاوت است و با توجه به اخبار بازی منتشر شده، در ویدیو جدید بازی Dark Souls Remastered، شاهد تعدادی از باس‌های بازی هستیم. با تمام این تفاسیر کاربران Xbox One و PS4 هم‌اکنون می‌توانند بازی Dark Souls Remastered را با قیمت ۴۰ دلار از فروشگاه کنسول خود خریداری کنند و کاربران PC که نسخه Prepare to Die Edition را خریداری کرده بودند، می‌توانند نسخه ریمستر دارک سولز را با ۵۰ درصد تخفیف خریداری کنند.

همچنین اعلام شده است که از تاریخ ۱۸ اردیبهشت ماه (هشت می) بازی Dark Souls: Prepare to Die Edition از لیست بازی‌های استیم حذف خواهد شد. با این حال کاربرانی که این بازی را خریداری کرده بودند، می‌توانند آن را از لیست بازی‌های خود مجددا دانلود و تجربه کنند.

در ادامه می‌توانید ویدیو منتشر شده از بازی را در زومجی تماشا کنید. بازی Dark Souls Remastered در تاریخ چهار خرداد ماه (۲۵ می) برای پلتفرم‌های ذکر شده عرضه می‌شود.

دانلود از آپارات


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده