نویسنده: علی نوروزی
// چهار شنبه, ۲۹ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۲۷

آپدیت جدید بازی Warframe با نام Beasts of the Sanctuary معرفی شد

استودیو Digital Extremes بروزرسانی جدیدی با نام Beasts of the Sanctuary را برای بازی Warframe منتشر کرد که کاراکتر جدید، حالت تازه و موارد دیگری را به بازی اضافه می‌کند.

اگر همچنان بازی Warframe را تجربه می‌کنید و به دنبال محتوای بیشتری برای غرق شدن در بازی هستید، خبرهای خوبی برایتان داریم؛ زیرا در تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که استودیو دیجیتال اکستریمز بروزرسانی جدیدی را برای بازی Warframe منتشر ساخته است که محتویات تازه‌ای را برای این بازی رایگان (Free to Play) تیراندازی سوم شخص به ارمغان می‌آورد.

بروزرسانی Beasts of the Sanctuary در وهله اول وارفریم یا قهرمان جدیدی با نام کورا را به بازی اضافه می‌کند. او می‌تواند از  هر دو استراتژی تهاجمی و تدافعی استفاده کند و دارای مهارت‌های Whipclaw ،Ensnare ،Venari و Strangledome است. همچنین کورا قادر به استفاده از سلاح‌های جدیدی است که به همراه بروزرسانی Beasts of the Sanctuary به بازی اضافه می‌شود و این سلاح‌ها شامل اسلحه Dartgun، اسلحه Quill Spear، اسلحه Tenno Revolver Rifle، اسلحه Zaw Parts، اسلحه Quill Syandana و اسلحه Quil Alt Helmet است.

Warframe

این بروزرسانی همچنین حالت تعاملی و رقابتی تازه‌ای با نام Sanctuary Onslaught را به بازی Warframe اضافه می‌کند که در آن بازیکنان وظیفه دارند تا راه خود را از طریق دروازه‌هایی که در آن دشمنان مختلف سعی در متوقف کردن آنها دارند، باز کنند. بروزرسانی Beasts of the Sanctuary در حال حاضر در دسترس کاربران پی‌ سی است و قرار است تا در ماه آینده برای کنسول‌ها منتشر شود.

بازی Warframe اولین بار در تاریخ پنجم فروردین‌ماه ۱۳۹۲ (۲۵ مارس ۲۰۱۳) منتشر شد و در حال حاضر در پلتفرم‌های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و PC در دسترس است. شما می‌توانید دیگر اخبار مربوط به بازی Warframe را در صفحه اختصاصی آن مطالعه کنید و نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید. 

 


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده