نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۲۷ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۲۸

شخصیت اسپاک در فصل دوم سریال Star Trek: Discovery حضور دارد

حضور شخصیت قدیمی و محبوب اسپاک در فصل دوم سریال پیشتازان فضا: دیسکاوری (Star Trek: Discovery) تایید و اعلام شد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، حضور شخصیت قدیمی و محبوب اسپاک در فصل دوم سریال Star Trek: Discovery تایید و اعلام شده است؛ اما شاید آن چیزی که طرفداران تصورش را می‌کردند، نباشد. جاناتان فریکس اخیرا مهمان کامیک کان ال پاسو ۲۰۱۸ بوده است. فریکس سابقه کارگردانی فیلم‌ها و سریال‌های مجموعه پیشتازان فضا (Star Trek) مثل کارگردانی سریال Star Trek: The Next Generation (پیشتازان فضا: نسل بعدی)، سریال Star Trek: Deep Space Nine، سریال Star Trek: Voyager، فیلم Star Trek: Insurrection (پیشتازان فضا: شورش) و فیلم Star Trek: First Contact (پیشتازان فضا: اولین برخورد)، را در کارنامه خود دارد. او همچنین کارگردانی قسمت دهم فصل اول سریال Star Trek: Discovery را که اولین قسمت از بخش دوم فصل اول بود، نیز بر عهده داشته است.

Jonathan Frakes in Star Trek

همچنین فریکس نقش ویلیام رایکر را در مجموعه پیشتازان فضا بر عهده داشته است. حال فریکس در جریان حضورش در کامیک کان ال پاسو تایید کرده است که برای کارگردانی دو قسمت از فصل دوم سریال Star Trek: Discovery نیز باز خواهد گشت. فریکس اعلام کرد که او کارگردانی قسمت دوم و دهم فصل دوم این سریال را بر عهده دارد و همچنین جزئیاتی از این دو قسمت که او قرار است کارگردانی آن را بر عهده داشته باشد، به اشتراک گذاشت. طبق گفته جان اوزر از پادکست Earl Grey on Trek FM، حضور انسون مونت، بازیگر سریال Hell on Wheels (ارابه جهنم) و سریال Inhumans (اینهیومنز)، در فصل دوم سریال Star Trek: Discovery تایید شده و او قرار است نقش کاپیتان کریستوفر پایک را در قسمت دوم فصل دوم این سریال بازی کند.

همچنین در این قسمت قرار است شاهد حضور اسپاک نیز باشیم. با این حال، هنوز حضور نسخه بزرگسالی شخصیت اسپاک در فصل دوم سریال Star Trek: Discovery تایید نشده است؛ اما قرار است شاهد حضور شخصیت جوان‌تر اسپاک که برادر مایک برنهام با بازی سنیکا مارتین-گرین است باشیم و همچنین در قسمت دوم فصل دوم سریال Star Trek: Discovery شاهد فلش بک به گذشته خواهیم بود و بدین ترتیب بار دیگر نسخه جوان‌تر مایکل برنهام را ملاقات خواهیم کرد. با این حال، هنوز بازیگر نقش اسپاک در این سریال معرفی نشده است؛ اما فریکس رسما تایید کرده که قرار است شاهد حضور نسخه جوان این شخصیت در سریال باشیم. فصل دوم سریال Star Trek: Discovery قرار است در تاریخ نامشخصی از شبکه CBS منتشر شود.


منبع Comicbook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده