// شنبه, ۲۵ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۲۶

تریلر گیم پلی بازی This is the Police 2 منتشر شد

کمپانی THQ Nordic اولین تریلر بازی This is the Police 2 را منتشر کرد که در حالی که گیم پلی بازی را نشان می‌دهد مخاطبان را با المانی جدید نیز آشنا می‌کند.

اوایل سال جاری میلادی استودیو ویپی (Weappy) و کمپانی تی‌اچ‌کیو نوردیک (THQ Nordic) بازی This is the Police 2 (نسخه بعدی بازی ماجراجویی و مدیریتی This is the Police) را معرفی کردند. حال در جدیدترین اخبار بازی، سازندگان اولین تریلر رسمی این بازی را منتشر کرده‌اند که در آن از اضافه شدن المان جدیدی در گیم‌پلی بازی خبر می‌دهند.

سازندگان در کنار گیم‌پلی اصلی بازی که در نسخه پیشین شاهد آن بودیم، مکانیزم نوبتی و استراتژی را به This is the Police 2 اضافه کرده‌اند. گفتنی است که بخش بزرگی از گیم‌پلی بازی همانند نسخه پیشین است، اما اگر بازیکن در حین بازی با موقعیت خطرناکی مواجه شود، روند گیم‌پلی به حالت استراتژی و نوبتی تغییر پیدا می‌کند. در ابتدا، بازیکنان گروهی از افسران خوب و حتی بد پلیس را برای انجام ماموریتی انتخاب می‌کنند. پس از حضور کاراکتر‌ها در منطقه ماموریت، بازیکنان باید با هدایت کاراکتر‌های خود محیط بازی را کنترل کنند و روندی همانند بازی XCOM را تجربه کنند.

البته یکی از موارد جالب که سبک این بازی را از آثار مشابه متمایز می‌کند این است که سازندگان قصد دارند که یک روند غیر خشن را برای بازیکنان به ارمغان بیاورند؛ طوری که بازیکنان در جریان ماموریت باید از کشتن مظنونین خودداری کنند. یکی دیگر از موارد مهم نیز مربوط به مخفی کاری این سبک می‌شود؛ به طوری که برخی از افسران پلیس تنها با اصابت یک گلوله جان خود را از دست می‌دهند.

در ادامه می‌توانید تریلر گیم‌پلی بازی This is the Police 2 را تماشا و دانلود کنید. بازی مذکور برای انتشار روی پلتفرم‌های ایکس ‌باکس وان، پلی ‌استیشن 4، پی سی و نینتندو سوییچ برنامه‌ریزی شده است و در تاریخ نامشخصی از سال جاری میلادی به دست کاربران می‌رسد. همچنین بازی هم‌اکنون در فروشگاه آمازون با قیمت ۳۰ دلار پیش فروش می‌شود. ناشر این بازی یعنی کمپانی تی‌اچ‌کیو نوردیک اخیرا اعلام کرده است که در نمایشگاه E3 2018 حضور نخواهد داشت.

دانلود ویدیو از آپارات

نسخه اول بازی This is the Police در بررسی زومجی توانست نمره ۷ را از آن خود کند. در صورت تمایل می‌توانید به صفحه نقد آن مراجعه کنید یا اینکه در پایین به خلاصه‌‌ای از بررسی آن نگاهی بیندازید:

سازندگان با ساخت This is the Police بیشتر وقت خود را صرف خلق یک داستان غنی کرده‌اند و این موضوع باعث شده است که در آن سو از توسعه گیم‌پلی هم‌سطح ناکام بمانند. گیم‌پلی تکراری و روند غیر جذاب آن شما را وادار می‌کند که هرچه زود‌تر بازی را به اتمام برسانید تا از پایان آن مطلع شوید. اگر گیم‌پلی This is the Police را کنار بگذارید، طرفداران بازی مستقل می‌توانند از داستان و روایت آن لذت ببرند.

نظرات خود را در مورد نسخه دوم و مکانیزم جدید آن با زومجی در میان بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده