نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۲۴ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۴۵

جت لی و گونگ لی به بازیگران فیلم مولان اضافه شدند

والت دیزنی از حضور جت لی و گونگ لی، بازیگران برجسته چینی در فیلم Mulan (مولان) خبر داد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، حضور بازیگران دیگری در فیلم لایو اکشن مولان (Mulan) تایید و اعلام شده است. طبق خبری که وب‌سایت هالیوود ریپورتر منتشر کرده، والت دیزنی از اضافه شدن جت لی، بازیگر سه قسمت فیلم The Expendables (بی‌مصرف‌ها) و فیلم The Mummy: Tomb of the Dragon Emperor (مومیایی: مقبره امپراتور اژدها) و گونگ لی، بازیگر فیلم Memories Of A Geisha (خاطرات یک گیشا)، به جمع بازیگران فیلم Mulan خبر داد. روز گذشته، دیزنی از اضافه شدن دانی ین، بازیگر فیلم Rogue One: A Star Wars Story (روگ وان: داستانی از جنگ ستارگان)، به جمع بازیگران این فیلم لایو اکشن برای بازی در نقش فرمانده تانگ خبر داده بود.

لیو ییفئی، بازیگر چینی که با نام کریستال لیو نیز شناخته می‌شود، قرار است نقش هوآ مولان را در این فیلم Mulan بازی کند. جت لی در حال انجام مذاکرات نهایی برای بازی در نقش امپراطور چین است. امپراطور چین دستور می‌دهد تا یک مرد از هر خانواده به ارتش سلطنتی و بزرگ چین ملحق شود و حال مولان که یک دختر است و آرزوی حضور در ارتش چین را دارد، باید به نحوی خود را جای پسر جا بزند و وارد ارتش چین شود. همچنین گونگ لی قرار است نقش شرور و منفی فیلم Mulan را بازی کند که یک جادوگر قدرتمند است. علاوه بر این، زانا تانگ، بازیگر سریال Filthy Rich، نیز به جمع بازیگران این فیلم لایو اکشن اضافه شده و قرار است نقش خواهر مولان را بازی کند.

Gong Li

فیلم Mulan براساس یک افسانه چینی و انیمیشن سینمایی آن در دست ساخت است. نیکی کارو، کارگردان فیلم‌هایی چون فیلم Whale Rider (سوارکار نهنگ)، فیلم McFarland, USA (مک‌فارلند، آمریکا) و فیلم North Country (سرزمین شمالی)، کارگردانی فیلم Mulan را بر عهده خواهد داشت. کار نوشتن فیلمنامه اصلی فیلم Mulan بر عهده الیزابت مارتین و لورن هینک بوده که فیلمنامه این فیلم در حال بازنویسی توسط ریک جافا و آماندا سیلور، نویسندگان فیلم Jurassic World (دنیای ژوراسیک) و فیلم Dawn of the Planet of the Apes (طلوع سیاره میمون‌ها)، است.

فیلم Mulan قرار است در تاریخ ۲۷ مارس ۲۰۲۰ (۸ فروردین ۱۳۹۹) به روی پرده‌های سینما برود.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده