// جمعه, ۲۴ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۲۸

نام و تاریخ انتشار دومین بسته الحاقی بازی Destiny 2 مشخص شد

Warmind، نام دومین بسته الحاقی بازی Destiny 2 است که در ماه می روانه بازار می‌شود.

مدتی است که کاربران بازی Destiny 2 منتظر معرفی دومین بسته الحاقی این بازی هستند و استودیو بانجی (Bungie)، سازنده بازی Destiny 2، بالاخره دومین DLC بازی را معرفی کرد. طبق جدیدترین اخبار بازی، Warmind نام دومین بسته الحاقی بازی Destiny 2 است که در تاریخ ۱۸ اردیبهشت‌ماه (هشت می) روانه بازار می‌شود.

متاسفانه اطلاعات دقیقی از این بسته الحاقی در دسترس نیست و بانجی در ادامه معرفی خود اعلام کرده که معرفی کامل بسته الحاقی Warmind بازی دستینی 2 در تاریخ چهار اردیبهشت‌ماه (۲۴ آوریل) از طریق یک لایو استریم انجام خواهد شد. تنها اطلاعاتی که فعلا از Warmind در دسترس است، این است که بازیکنان را به سیاره‌ای جدید خواهد برد که در جریان آن با قهرمان‌ها و ماموریت‌های جدیدی روبه‌رو خواهند شد.

در کنار عرضه دومین بسته الحاقی بازی Destiny 2، شاهد برگزاری فصل سوم بازی Destiny 2 خواهیم بود (البته قبل از عرضه بسته الحاقی، فصل سوم در دسترس قرار می‌گیرد). استودیو بانجی با انتشار یک عکس، لیست برنامه‌های خود برای فصل سوم و همچنین فصل چهارم را اعلام کرده است. در جریان فصل سوم بازی Destiny 2، شاهد رنکینگ فصلی بخش Crucible، اضافه شدن بازی‌های Private، پشتیبانی از انتخاب چند Emote برای شخصیت خود و موارد دیگری هستیم. همچنین در فصل سوم، بازیکنان می‌توانند منتظر رویدادهای فصلی نیز باشند.

لیست برنامه های Destiny 2

در انتها مشخص شد که در فصل سوم، شاهد یک سری تغییرات در روند بخش Crucible (بخش چند نفره رقابتی بازی Destiny 2) خواهیم بود. از این پس کاربران می‌توانند در Matchmaking بازی از تمامی نقشه‌های بازی Destiny 2 (نقشه‌های دو بسته الحاقی بازی و نقشه‌های اصلی) استفاده کنند و نیازی نیست آن‌ها را خریداری کرده باشند، ولی در بازی‌های Private، برای تجربه‌ی نقشه‌های بسته‌های الحاقی حتما باید آن‌ها را خریداری کرده باشید.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده